بخش ویژه تماشاخانه افتتاح شد - تکفارس 
بخش ویژه تماشاخانه افتتاح شد - تکفارس 

بخش ویژه تماشاخانه افتتاح شد

یاشار فتحعلی زاده
۳ شهریور ۱۳۹۴ - 16:04
بخش ویژه تماشاخانه افتتاح شد - تکفارس 

سلام بر شما دوستان خوبم. یاشار فتحعلی زاده هستم دبیر تحریریه سایت تکفارس. قبل از هر چیز میخواستم کمی در مورد تماشاخانه با شما صحبت کنم. این بخش قبلا اسمش ببینید بود. بعد از اینکه مسئولیت این بخش به من داده شد، اسمش تبدیل شد به تماشاخانه  و به جای یک روز در هفته، هر روز شاهد یک تماشاخانه با موضوعات مختلف بودیم و هم نام بودن این بخش با بخشی که در سایت هم خانواده تکفارس یعنی گیمفا وجود دارد، باعث شد که این بخش اشتباها ادامه آن تماشاخانه در نظر گرفته بشود. پس از خواندن نظرات و انتقادات شما تصمیم گرفتم تا تغییراتی را در تماشاخانه اعمال کنم، به خاطر اینکه تمام تلاش من و دیگر اعضای تکفارس جلب رضایت شماست و این شما هستید که باید مطالب را بپسندید و دنبال کنید. تکفارس متفاوت از هر سایتی می باشد و انتقادات و پیشنهادات طرفداران و دنبال کنندگان سایت، بر تصمیمات گرفته شده توسط اعضای تکفارس، تاثیر مستقیم دارد. بنابراین سعی کردیم تماشاخانه ای داشته باشیم که دارای بخش های متفاوت، برای سلیقه های متفاوت باشد. در کنار علمی و آموزنده بودن مطالب، مطالب طنز هم برای شما عزیزان آماده کنیم. از این به بعد هر چهار شنبه یک بخش ویژه در تماشاخانه خواهیم داشت که بیشتر چاشنی طنز دارند و باب میل شما عزیزان خواهد بود. امیدوارم که از ویدیو ها لذت ببرید.

برنامه هفتگی تماشاخانه به شرح زیر می باشد.

شنبه: بازگشایی جعبه (ویدیویی از باز کردن یک جعبه که می تواند جعبه یک نسخه بازی یا کنسول منحصر به فرد باشد یا یک گوشی هوشمند، تبلت یا یک دستگاه دیگر و نشان دادن محتویات داخل جعبه به شما عزیزان )

یک شنبه: جداسازی قطعات (ویدیویی از باز کردن یک دستگاه و جداسازی قطعات داخل آن که مناسب برای تعمیرکاران می باشد)

دو شنبه: مقایسه دو دستگاه با یکدیگر یا مقایسه بخشی از دو یا چند دستگاه با یکدیگر

سه شنبه: تست مقاومت ( تست ضربه، افتادن از بلندی، ضد آب و..)

چهار شنبه: بخش ویژه (شامل چند ویدیو که بیشتر چاشنی طنز دارند از دنیای تکنولوژی و بازی های رایانه ای به همراه ویدیویی از باگ بازی ها)

پنج شنبه: واکنش بزرگسالان به تکنولوژی روز یا واکنش نوجوانان به تکنولوژی قدیمی

جمعه: تکنولوژی در برابر گلوله (در این بخش با استفاده از دوربین های صحنه آهسته به یک دستگاه که می تواند یک کنسول، تبلت، گوشی هوشمند و.. باشد، شلیک می شود)

البته باید گفت در آینده بخش های متنوعی اضافه خواهند شد. امیدوارم از این بخش ها لدت ببرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید