Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM معرفی شدند - تکفارس 
Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM معرفی شدند - تکفارس 

Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM معرفی شدند

امیرحسین
۳ شهریور ۱۳۹۴ - 15:32
Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM معرفی شدند - تکفارس 

هر دو مدل Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM از ماه سپتامبر جاری در بازار های خاص در دسترس خواهند بود, قیمت این دو دستگاه بدون حساب یارانه و مالیات محلی ۲۴۵۰ روپیه هند ( معادل ۳۷ دلار آمریکا) خواهد بود, مدل Nokia 222 جانشین Nokia 220 است که سال گذشته عرضه شد.

با توجه به اینکه مایکروسافت هند موبایل Nokia 222 Dual SIM را لیست کرده است, می توانیم انتظار این را داشته باشیم که به زودی این دستگاه در هند معرفی شود.

nokia_222.jpg

هر دو دستگاه Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM با همان ویژگی های قبلی (نسبت به Nokia 220) به بازار عرضه خواهند شد و تنها تغییری که اتفاق افتاده است پشتیبانی از دو سیم کارت در Nokia 222 Dual SIM خواهد بود, هر دو دستگاه از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کنند و با سیستم عامل گجت های سری ۳۰ نوکیا عرضه خواهند شد.

طبق گفته های مایکروسافت, شما می توانید با Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM تنها با یک ساعت شارژ تا ۴۵ ساعت از رادیو FM استفاده کنید و تا ۵۰ ساعت موسیقی بشنوید, در واقع هر دو دستگاه را نوعی MP3 Player نامید, تعدادی اپلیکیشن نیز از پیش بر روی Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM نصب شده اند که از مهم ترین آنها می توان به Group Me متعلق به Skype, فیسبوک, توئیتر اشاره کرد, هم چنین قابلیت جدیدی به نام Slam نیز به این دو دستگاه اضافه شده است, این قابلیت به شما امکان می دهد که با دستگاه دیگری که این قابلیت را دارد, فایل رد و بدل کنید.

ابر شرکت سازنده همچنین اعلام کرد که خریداران قادر خواهند بود به مدت یک سال, هر ماه یک بازی رایگان از Gameloft دریافت کنند, همچنین بروی Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM یک بازی از پیش نصب شده است, که شما می توانید بین Assassin’s Creed Brotherhood یا Midnight Pool 3 یکی را انتخاب کنید.

Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM دارای یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با رزولیشن ۲۴۰×۳۲۰ با تراکم ۱۶۶ پیکسل در هر اینچ خواهند بود, دوربین اصلی این دو دستگاه ۲ مگاپیکسلی خواهد بود و هر دو دستگاه دوربین جلو نخواهن داشت و همچنین این دستگاه از کارت حافظه تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند و حافظه ی داخلی Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM بسیار کم خواهد بود و تنها ۱۶ مگابایت است, لازم به ذکر است از ورژن ۳ بلوتوث, GPRS و  Micro-USB هم پشتیبانی می کند.

مایکروسافت برای این دو دستگاه باتری ۱۱۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته است و ادعا می کند که با یک بار شارژ قادر خواهید بود تا ۲۰ ساعت با آن مکالمه کنید و می توانید مدل دو سیم کارته ی آن را تا ۲۱ روز آن را در حالت آماده باش قرار دهید, اما مدل تک سیم کارته رکورد بهتری دارد و می تواند تا ۲۹ روز در این حالت باشد.

ابعاد این دستگاه نیز توسط مایکروسافت مشخص گردیده است, ۱۱۶ میلی متر طول, ۵۰ میلی متر عرض و ۱۲.۹ میلی متر ضخامت خواهد داشت, همچنین این گجت ۷۹ گرم نیز وزن خواهد داشت, هر دو دستگاه Nokia 222 و Nokia 222 Dual SIM در رنگ های سیاه و سفید در دسترس خواهند بود.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.