تاریخ عرضه نسخه PC آفیس ۲۰۱۶ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه نسخه PC آفیس ۲۰۱۶ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه نسخه PC آفیس ۲۰۱۶ مشخص شد

امیرحسین
۳ شهریور ۱۳۹۴ - 16:27
تاریخ عرضه نسخه PC آفیس ۲۰۱۶ مشخص شد - تکفارس 

آیا منتظر نسخه جدید Microsoft Office هستید؟ گزارشی که منتشر شده است نشان می دهد این انتظار ۳ ساله در حال اتمام است, پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که Microsoft Office 2016 در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه خواهد شد اما حالا زمان دقیق عرضه ی Microsoft Office 2016 مشخص شده است و قرار است که ۲۲ سپتامبر این روز باشد.

مایکروسافت پیش از این نسخه ی مکینتاش Microsoft Office 2016 را در ماه جولای عرضه کرده بود و حال به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا نسخه Microsoft Office 2016 را برای کاربران ویندوز عرضه کند, بر اساس گزارشی که سایت WinFuture.DE  منتشر کرد, قرار است تا نسخه ی ویندوز Microsoft Office 2016 در ۲۲ سپتامبر عرضه خواهد شد.

WinFuture دراین گزارش ادعا می کند که یکی از اعضای داخلی شرکت مایکروسافت یادداشتی را برای آنها ارسال کرده است و مدعی شده است که روز ۲۲ سپتامبر روز عرضه ی نسخه ی جدید Microsoft Office است.

در روز ۲۲ سپتامبر قرار است مایکروسافت نسخه های جدید Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Skype for Business, Project, Visio, Access و Publisher عرضه خواهد کرد, در آفیس ۲۰۱۶ شاهد ویژگی ها و بهبود های جدیدی خواهیم بود, آفیس ۱۶ با تم تیره عرضه خواهد شد و دارای دستیار صوتی Tell Me می باشد, آفیس ۲۰۱۶ قابلیت تغییر اندازه ی خودکار صفحه را دارد و در Outlook جدید شما قادر خواهید بود به ایمیل های قدیمی خود نیز دسترسی داشته باشید.
برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید