مشخصات Acer Liquid Z630 و Liquid Z530 فاش شد - تکفارس 
مشخصات Acer Liquid Z630 و Liquid Z530 فاش شد - تکفارس 

مشخصات Acer Liquid Z630 و Liquid Z530 فاش شد

یاشار فتحعلی زاده
۳ شهریور ۱۳۹۴ - 21:25
مشخصات Acer Liquid Z630 و Liquid Z530 فاش شد - تکفارس 

Acer قرار است که چهار گوشی جدید خود را در نمایشگاه IFA که ماه بعد در برلین برگزار خواهد شد، رونمایی کند، اما ما زودتر از نمایشگاه، اطلاعاتی را برای شما تهیه کرده ایم. اگر به خاطر داشته باشید گفته بودیم که احتمال می رود این گوشی ها از سیستم عامل ویندوز استفاده کنند، اما چیزی که مشخص شده، خلاف این امر را ثابت می کند. تصاویر Acer Liquid Z630 به بیرون درز کرده اند، اما ما همه چیز را در مورد این گوشی به شما خواهیم گفت. این گوشی از سیستم عامل اندروید Lollipop استفاده خواهد کرد. صفحه این گوشی ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰P IPS می باشد و از چیپست MediaTek MT6735 استفاده خواهد کرد. این سوکت دارای پردازشگر هشت هسته ای Cortex-A53 با سرعت ۱.۳GHz و گرافیک Mali-T720 می باشد. همچنین باید گفت که این گوشی ۲ گیگا-بایت رم داخلی خواهد داشت. مابقی مشخصات Liquid Z630 شامل قابلیت ارتباطی LTE، استفاده از دو سیم کارت، فضای داخلی ۱۶ گیگا-بایتی، یک دوربین اصلی ۸ مگا-پیکسلی، یک دوربین سلفی یا دوربین جلو ۸ مگا-پیسلی و یک باتری ۴,۰۰۰mAh می باشد.
از طرف دیگر، Acer Liquid Z530 دارای یک صفحه ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p IPS می باشد، که دارای چیپست MediaTek MT6735 و دو گیگا-بایت رم داخلی است. در این گوشی نیز قابلیت ارتباطی LTE موجود می باشد و گفته شده قیمت آن در حدود ۱۴۰ یورو خواهد بود.

در مورد Acer S59  باید گفت که از صفحه و سوکتی مانند Z530 استفاده می کند، اما تفاوت در دو دوربین قدرتمند با قابلیت ثبت تصاویر ۴K می باشد. تمامی این گوشی ها قرار است که در نمایشگاه IFA که ماه دیگر در برلین برگزار می شود، رسما رونمایی شوند. بنابراین برای دانستن اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.