Surface 4 Pro می تواند محبوب ترین گجت مایکروسافت لقب گیرد - تکفارس 
Surface 4 Pro می تواند محبوب ترین گجت مایکروسافت لقب گیرد - تکفارس 

Surface 4 Pro می تواند محبوب ترین گجت مایکروسافت لقب گیرد

مسعود مقدم
۳ شهریور ۱۳۹۴ - 23:36
Surface 4 Pro می تواند محبوب ترین گجت مایکروسافت لقب گیرد - تکفارس 

چند ساعت پیش ویدئویی از تبلت آینده ی مایکروسافت یعنی Surface 4 Pro انتشار یافت که متاسفانه در حال حاضر در دسترس نمی باشد اما در این ویدئو نشان داده شد که صفحه نمایش این تبلت از قابلیت e-ink بهره خواهد برد و باتری این مدل نیز ویژگی های منحصر به فردی را به همراه خواهد داشت.

تصویری که در پایین مشاهده می کنید متعلق به ویدئوی گفته شده است و در آن می توانید استفاده ی قابلیت ذکر شده در صفحه نمایش این تبلت را ببینید. احتمال می رود که e-ink طرفداران زیادی را به خود جذب کند و از آن ها که این سری از تبلت های مایکروسافت اکثرا مصارف تجاری و اداری دارند، و سرفیس ۴ پرو نیز از نمایشگری بزرگ بهره خواهد برد، این قابلیت بسیار کارآمد به نظر می رسد.

surface-pro-displaycover-970-80

 

همانطور که در تصویر می بینید، یکی دیگر از قابلیت های e-ink این است که در برنامه های اجتماعی نیز به کمک کاربران تبلت می آید. هم چنین می توانید از آن به صورت Word Prediction استفاده کنید تا کلماتی را که می نویسید را حدس زده و آن را به متن تبدیل کند.

انتظار می رود که تبلت جدید مایکروسافت در ماه های آینده و قبل از پایان سال ۲۰۱۵ به توضیع برسد. همینطور که به عرضه ی این تبلت نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از آن به دست ما می رسد که سریعا آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید