Lenovo Vibe P1 توسط خرده فروشان چینی لیست شد - تکفارس 
Lenovo Vibe P1 توسط خرده فروشان چینی لیست شد - تکفارس 

Lenovo Vibe P1 توسط خرده فروشان چینی لیست شد

امیرحسین
۴ شهریور ۱۳۹۴ - 00:55
Lenovo Vibe P1 توسط خرده فروشان چینی لیست شد - تکفارس 

یک خرده فروشی آنلاین در کشور چین اسمارت فون Lenovo Vibe P1 را لیست کرده است, این اتفاق با علم به اینکه اینکه قرار نیست Lenovo Vibe P1 تا IFA 2015 معرفی شود, رویداد IFA هر سال در ماه سپتامبر در یک شهر برگزار می شود و امسال قرعه به نام برلین افتاده است, Lenovo Vibe P1 پیش از این توسط TENNA در کشور چین معرفی شد و توسط Pandawill حدود ۳۰۹.۹۹ دلار آمریکا قیمت گذاری شده است.

Lenovo Vibe P1 با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولیشن ۱۰۸۰x 1920 عرضه خواهد شد, این دستگاه توسط چیپست Snapdragon 615 پشتیبانی می شود, این چیپست با پردازنده ی هشت هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی Adreno 405 تیم قدرتمندی را تشکیل می دهند, Lenovo Vibe P1 با یک رم ۳ گیگابایتی, حافظه ی ۱۶ گیگابایتی داخلی قابل ارتقا, دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مخصوص ویدئو چت و تصاویر سلفی عرضه خواهد شد.

پیش از این در شایعات آمده بود که Lenovo Vibe P1 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و حالا این باتری قدرتمند تایید شده است, اسکنر اثر انگشت و نسخه ی اندروید ۵.۱ از دیگر ویژگی های این گجت می باشد, Lenovo Vibe P1 از قابلیت های ارتباطی ۴G ,LTE و دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می کنند.

در حالی که به نظر می رسد که همه ی راز های Lenovo Vibe P1 فاش شدند, شاید لنوو ما را زمانی که این اسمارت فون در IFA 2015 رونمایی شد, سوپرایز کند.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.