ویندوز ۱۰ بیش از هشت گیگابایت فضای داخلی نیاز دارد - تکفارس 
ویندوز ۱۰ بیش از هشت گیگابایت فضای داخلی نیاز دارد - تکفارس 

ویندوز ۱۰ بیش از هشت گیگابایت فضای داخلی نیاز دارد

امیرحسین
۴ شهریور ۱۳۹۴ - 12:16
ویندوز ۱۰ بیش از هشت گیگابایت فضای داخلی نیاز دارد - تکفارس 

اگر شما دارای یک اسمارت موبایل دارای ویندوز موبایل هستید که کم تر ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی است, انتظار نداشته باشید تا در آینده دستگاه خود را به ویندوز ۱۰ به روز رسانی کنید, مایکروسافت در یک حرکت جالب و البته عجیب این موضوع را بی سر و صدا در یکی از صفحه های داخلی وب سایت ویندوز ۱۰ اعلام کرد که برای گجت هایی که ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی دارند (یا حداقل ۸ گیگابایت) ویندوز ۱۰ در کار نخواهد بود.

این در حالی است که بیشتر اسمارت موبایل هایی که از ویندوز موبایل استفاده می کنند حداقل ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی را دارند اما هنوز می توان تعداد انگشت شماری از بین آنها پیدا کرد که قادر نخواهند بود از ویندوز موبایل ۱۰ استفاده کنند, از بین این اسمارت موبایل ها می توان به Lumia 530, Kazam Thunder 450W, Kazam Thunder 450WL, Karbonn Titanium Wind W4, Celkon Win 400, iBall Andi4L Pulse, BLU Win JR LTE و Yezz Billy 4 اشاره کرد.

در اطلاعاتی که ماه مارس میلادی توسط مایکروسافت منتشر شد آمده بود که اسمارت موبایل هایی قابل به روز رسانی هستند که حداقل ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی, اما حالا به نظر می رسد که مایکروسافت نتوانسته به وعده ی خود عمل کند و دستگاه ویندوز موبایلی شما حداقل به ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی نیاز خواهد داشت, اینگونه که به نظر می رسد مایکروسافت به این زودی ها خبر جدیدی را در این رابطه منتشر نخواهد کرد.

در اوایل ماه جاری شرکت تولید کننده ی اسمارت موبایل یعنی Kazam اعلام کرده بود که گجت های ویندوز موبایلی Thunder 450W و ۴۵۰WL به ویندوز ۱۰ به روز رسانی نخواهند شد, به این دلیل که حافظه ی داخلی آنها ۴ گیگابایت است.

در وبسایت رسمی شرکت مایکروسافت نیز ذکر شده است که اولین دستگاه هایی که به روز رسانی ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد Lumia 430, Lumia 435, Lumia 532, Lumia 535, Lumia 540, Lumia 635 Lumia 640, Lumia 640 XL, Lumia 735, Lumia 830 و Lumia 930 خواهند بود.

ویندوز ۱۰ موبایل, همان ویندوز ۱۰ معمولی است که برای اسمارت موبایل های ویندوزی آماده شده است و در زمان عرضه با ویژگی های جالبی عرضه خواهد شد, با رابط کاربری کاملا تازه و ویژگی های تازه دیگر.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

“>منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.