پیش فروش Galaxy Tab S2 در ایالات متحده امروز آغاز می شود - تکفارس 
پیش فروش Galaxy Tab S2 در ایالات متحده امروز آغاز می شود - تکفارس 

پیش فروش Galaxy Tab S2 در ایالات متحده امروز آغاز می شود

امیرحسین
۴ شهریور ۱۳۹۴ - 20:02
پیش فروش Galaxy Tab S2 در ایالات متحده امروز آغاز می شود - تکفارس 

اواسط ماه جولای میلادی بود که سامسونگ تبلت Galaxy Tab S2 را معرفی کرد, البته می توان گفت که این تبلت از نظر سخت افزار با مدل های پیشین خود چندان تفاوتی ندارد.

سامسونگ امروز اعلام کرد که پیش فروش Galaxy Tab S2 از امروز در ایالات متحده ی آمریکا از امروز آغاز خواهد شد, به همین دلیل شرکت کره ای قیمت و تاریخ عرضه ی Galaxy Tab S2 را اعلام کرد.

انتظار می رود که مدل ۸ اینچی و ارزان تر Galaxy Tab S2 با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش برسد, این تبلت ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت, همچنین قیمت نسخه ی ۹.۷ از ۴۹۹.۹۹ دلار آغاز خواهد شد, سامسونگ این تبلت فوق باریک را از طریق Verizon, AT&T, T-Mobile و Sprint به فروش خواهد رساند, هر دو مدل Galaxy Tab S2 در رنگهای سیاه, سفید و طلایی در دسترس است, همچنین قیمت مدل ۹.۷ اینچی با توجه به گزینه های اضافی متغیر است.

اگر چه مشخصات سخت افزاری Galaxy Tab S2 نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده است, اما این تبلت از نظر وزن و ضخامت دچار تغییر شده است, هر دو مدل Galaxy Tab S2 در تمام طول خود تنها ۵.۶ میلی متر ضخامت دارد, که این مشخصه این دستگاه را تبدیل به باریک ترین تبلت حال حاضر دنیا می کند, مدل ۸ اینچی تنها ۹.۴ اونس وزن دارد و این در حالی است که مدل ۹.۷ اینچی ۱۳.۸ اونس وزن دارد.

هر دو مدل Galaxy Tab S2 با صفحه نمایش Super AMOLED با رزولیشن ۲۰۴۸× ۱۵۳۶ پیکسل و نسبت تصویر صفحه نمایش ۴:۳ عرضه خواهند شد, در زیر این بدنه ی پلاستیکی سخت افزاری قدرتمند وجود دارد, پردازنده ی تبلت Galaxy Tab S2 هشت هسته ای با قدرت پردازش ۱.۹ گیگاهرتز خواهد بود و اطلاعاتی که هم اکنون در دست داریم نشان می دهد که سامسونگ چیپ ست Exynos 5433 که در مدل قبلی نیز استفاده کرده بود, برای هر دو مدل Galaxy Tab S2 نیز در نظر گرفته است, همچنین حافظه ی رم این تبلت ۳ گیگابایت خواهد بود و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسل دوربین جلو مخصوص تصاویر سلفی نیز برای Galaxy Tab S2 در نظر گرفته شده است.

در ابتدا هر دو مدل Galaxy Tab S2 از اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی استفاده خواهند کرد و بعد از چند ماه به نسخه ۵.۱ اندروید, به روز رسانی خواهند شد, همچنین سامسونگ هیچ اشاره ای به ارتقا به اندروید ۶ Marshmallow نکرده است.

لازم به ذکر است که هر دو مدل Galaxy Tab S2 در تاریخ سوم سپتامبر به دست خریداران خواهند رسید.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.