تصاحب بخش موبایل لنوو توسط موتورلا - تکفارس 
تصاحب بخش موبایل لنوو توسط موتورلا - تکفارس 

تصاحب بخش موبایل لنوو توسط موتورلا

مسعود مقدم
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 01:23
تصاحب بخش موبایل لنوو توسط موتورلا - تکفارس 

از این به بعد می توان انتظار داشت که شرکت موتورلا، پر کار تر از قبل ظاهر شود، چرا که بخش موبایل شرکت لنوو به موتورلا واگذار شده است و از این به بعد این شرکت تجهیزات بیشتری برای طراحی و تولید اسمارت فون های در اختیار خواهد داشت.

البته شاید قضیه آن طور که به گوش می رسد نباشد. رئیس کل کمپانی لنوو اعلام کرده است که بیشتر ساختار های سازمانی موتورلا جایگزین بخش های فعلی خواهد شد و شاید اسم این تغییر، به جای تصاحب، یک همکاری غیر معمول باشد.

در واقع لنوو از این به بعد بخش موبایلی نخواهد داشت و همان تشکیلات و همان تجهیزاتی که گوشی های قبلی لنوو را تولید می کردند، به کار خود ادامه خواهند داد اما از امروز به بعد این گوشی ها نیز به اسم اسمارت فون های موتورلا وارد بازار خواهد شد. بخش موبایل لنوو هم چنین بر روی سابقه ی بلند مدت شرکت موتورلا نیز حساب ویژه ای باز کرده است.

در حال حاضر آخرین فعالیتی که شرکت لنوو در بخش اسمارت فون ها داشته است، رونمایی از برند ZUK است. هم چنین با نگاهی به ماه های مالی ای که این شرکت در بخش موبایل ها پشت سر گذاشته است، متوجه افت فروش جزئی می شویم اما همانطور که گفتیم این کاهش جزئی است و به نظر نمی رسد که لنوو به این دلیل دست به انجام تغییراتی در بخش موبایل خود زده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.