ویندوز ۱۰ هم اکنون توسط ۷۵ میلیون کاربر مورد استفاده قرار می گیرد - تکفارس 
ویندوز ۱۰ هم اکنون توسط ۷۵ میلیون کاربر مورد استفاده قرار می گیرد - تکفارس 

ویندوز ۱۰ هم اکنون توسط ۷۵ میلیون کاربر مورد استفاده قرار می گیرد

مسعود مقدم
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 01:45
ویندوز ۱۰ هم اکنون توسط ۷۵ میلیون کاربر مورد استفاده قرار می گیرد - تکفارس 

مایکروسافت نسخه ی دهم سیستم عامل ویندوز را در روز ۲۹ جولای منتشر نمود و موفق شد که طی ۲۴ ساعت، قریب به ۱۵ میلیون کاربر را مجاب به نصب این نسخه سازد. اما این پایان ماجرا نبود و این شرکت نیز هیچ گونه افت را در تعداد نصب این ویندوز مشاهده نکرد، در حالی که امروز آن ها صاحب ۷۵ میلیون کاربر هستند که از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند.

یوسف مهدی، نایب رئیس کمپانی مایکروسافت، این اطلاعات را امروز به صورت رسمی توسط اکانت توئیتر خود به اشتراک گذاشت.

در کنار این اطلاعات اعلام شد که ۹۰ هزار نفر در بین این جمعیت دارندگان تبلت های ویندوزی هستند که به این نسخه بروزرسانی کرده اند. هم چنین این نسخه از سیستم عامل محبوب ویندوز در حال حاضر در ۱۹۲ کشور مورد استفاده قرار می گیرد. وی هم چنین گفته است که تاریخ ساخت برخی از دستگاه هایی که در حال حاضر از این نسخه استفاده می کنند، به سال ۲۰۰۷ بر می گردند.

او هم چنین اعلام کرد که از زمانی که ویندوز ۱۰ عرضه شده است، کاربران بیش از ۱۰ میلیون Achievement از طریق استریم کردن بازی ها از روی اکس باکس وان به ونیدوز ۱۰ کسب کرده اند.

در همین راستا دستیار صوتی Cortana جای خود را در میان کاربران یافته است و این مقام از شرکت مایکروسافت اعتقاد دارد که میزان دانلود برنامه های ویندوز در مقایسه با ویندوز ۸ پیشرفت چشمگیری داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید