LG تلویزیون های تخت خود با کیفیت ۴K از نوع OLED را روانه ی بازار کرد - تکفارس 
LG تلویزیون های تخت خود با کیفیت ۴K از نوع OLED را روانه ی بازار کرد - تکفارس 

LG تلویزیون های تخت خود با کیفیت ۴K از نوع OLED را روانه ی بازار کرد

مسعود مقدم
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 02:56
LG تلویزیون های تخت خود با کیفیت ۴K از نوع OLED را روانه ی بازار کرد - تکفارس 

شرکت ال جی همیشه یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون های خانگی در جهان به شمار می رود. بدین صورت که در هر زمانی که تکنولوژی جدیدی در این زمینه به وجود می آید، این کمپانی جزء اولین تولیدکنندگانی است که تلوزیون های جدید خود را به بازار می فرستند. اکنون مدتی می شود که شرکت های به نام مانند سامسونگ و همین کمپانی، مشغول ساخت تلویزیون های خمیده با کیفیت ۴K از نوع OLED و خمیده هستند اما از امروز ال جی شروع به تولید تلوزیون هایی کرده است که تفاوت هایی با مدل های گفته شده خواهد داشت.

این کمپانی آسیایی اکنون آماده است تا تلویزیون های OLED تخت خود را روانه ی بازار کند که قبلا آن ها را در ماه ژانویه معرفی کرده بود. همانطور که گفتیم ال جی دست بالایی در توسعه ی تکنولوژی OLED دارد و آن ها اعلام کرده اند که تلوزیون های جدید آن ها پیشرفت مناسبی در نمایش رنگ های مشکی داشته و زاویه ی دید بهتری را نسبت به مدل های قبلی ساخته شده توسط ال جی ارائه می دهد. این مدل ها در سایز های ۵۵ تا ۶۵ اینچ ساخته خواهند شد و از تکنولوژی HDR نیز در آن ها استفاده شده است.

یکی از نکته های مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که این تلوزیون ها از لحاظ باریکی در مدل های دیگر رقیبی ندارند و جالب این این است که این مدل ها حتی از تمام اسمارت فون های تولید شده تا به امروز نیز نازک تر هستند و این امر به کمک تکنولوژی های منحصر به فرد ال جی در ساخت پنل های فوق باریک میسر شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.