Evo، گیم پد مخصوص دیوایس های اندرویدی - تکفارس 
Evo، گیم پد مخصوص دیوایس های اندرویدی - تکفارس 

Evo، گیم پد مخصوص دیوایس های اندرویدی

امیرحسین
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 15:45
Evo، گیم پد مخصوص دیوایس های اندرویدی - تکفارس 

شرکت Amkette واقع در شهر دهلی، ساعاتی قبل، گیم پدی را مخصوص دیوایس های اندروید عرضه کرد، این گیم پد که Evo نام گذاری شده است، به وسیله ی بلوتوث کار می کند تقریبا با تمامی دستگاه ها و بازی های اندروید سازگار است، اما Amkette گیم پد Evo را مخصوص بازی های استور گوگل، یعنی گوگل پلی طراحی کرده است، همچنین گوگل پلی نیز به شما کمک می کند تا بازی هایی که بیشترین سازگاری با Evo را دارند را پیدا کنید.

گیم پد شرکت Amkette یعنی Evo هم اکنون به صورت انحصاری توسط Flipkart با قیمت ۲۷۹۹ روپیه ی هند در دسترس است و می تواند دیوایس اندرویدی شما را تبدیل به یک کنسول خانگی مانند X One و یا PS 4 کند.

این گیم پد به صورت آنالوگ است، ضد ضربه است، این گیم پد هندی با یک پایه ی پلاستیکی عرضه می شود که شما می توانید دستگاه خود را به آن متصل کنید، همچنین این دستگاه قادر است تا به ست تاپ باکس های اندروید مانند Amkette Evo TV متصل گردد و شما می توانید بازی های اندرویدی را به وسیله ی گیم پد بر روی صفحه نمایشی بزرگ انجام دهید.

همانطور که از تصاویر منتشر شده از گیم پد Evo پیداست، کنترلر اندروید طراحی خوبی داشته است و شما می توانید آن را به راحتی در دست نگه دارید، البته از نظر فیزیکی، جنس پلاستیکی آن می توان به تجربه ی بهتر بازی ها کمک کند.

طبق ادعا های شرکت سازنده یعنی Amkette، می توانید با یک بار شارژ این گیم پد تا ۱۲ ساعت به صورت مداوم با آن بازی کنید، اما با توجه به اینکه تنها هشت ساعت از زمان عرضه ی آن گذشته است، هنوز نمی توان این ادعا را تایید کرد، اما چیزی که مشخص است، عمر خوب باتری این گیم پد است، اما برای نظر نهایی باید ساعاتی دیگر صبر کنیم.

برای اخبار بیشتر در زمینه ی تکنولوژی با تکفارس همراه باشید

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.