دل لپتاپ Alienware 18 را احیا کرد - تکفارس 
دل لپتاپ Alienware 18 را احیا کرد - تکفارس 

دل لپتاپ Alienware 18 را احیا کرد

وحید درگایی
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 18:11
دل لپتاپ Alienware 18 را احیا کرد - تکفارس 

بعضی از حس ها را در دنیای تکنولوژی به ندرت می شود تجربه کرد، یکی از آن ها همین حسی است که دل با برگرداندن آلین ور ۱۸ به تولید در دل هوادارانش ایجاد کرده است، حس راضی بودن از شرکتی که به آن اطمینان کرده اند.

دل طی خبری اعلام کرد که قصد برگرداندن این لپتاپ گیمینگ را،به درخواست هوادارنش دارد. قدرتمند ترین دستگاهی که این شرکت تا حالا برای گیمینگ ساخته است. این دستگاه ۱۸ اینچی که دستگاهی ویژه به شمار می رود از پردازنده نسل ۴ ام اینتل Core i7 بهره می برد که در کنار آن ۳۲ گیگابایت رم آماده ی پردازش هر گونه اطلاعاتی اند. هارد درایو این دستگاه ۱ ترابایت است که در کنار آن ۵۱۲ گیگابایت SSD برای افزایش سرعت لپتاپ قرار داده شده است. دو پردازنده GTX 980 نیز در این لپتاپ قرار دارند، بیش از حد خوب به نظر می رسد؟ نگران نباشید، دل لپتاپ های آلین ور ۱۳، ۱۵،۱۷ اینچی با چنین مشخصاتی را نیز دارد.

این لپتاپ های بسیار قدرتمند دلیل شهرت خود را مدیون استفاده آخرین تکنولوژی های بازار در خود هستند. برای معرفی این تکنولوژی ها می توان به PCLe SSDs با ۴ گیگابایت سرعت داده بر ثانیه اشاره کرد. در کنار آن USB 3.1 و بسیاری دیگر از قابلیت ها این دستگاه را همین قدر که در بازار ویژه هستند تبدیل کرده اند. ظاهرا دل برای CPU این دستگاه ها سوپرایز ویژه دارد و دوست دارد تا موقعی که جدیدترین پردازنده اینتل معرفی نشده معرفی دستگاهش را به تعویق بیاندازد. تمام مدل های Alienware با گرافیک های Nvidia به بازار می آیند به جز مدل Alienware 15 که قرار است به جای پردازنده انویدیا از رادئون   R0 M395X در آن استفاده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • فرشاد گفت:

    محصولات دل نسبت به برند های دیگر که با امکانات مشابه در بازار وجود دارند واقعا دارای جایگاه خوبی می باشد. هم از لحاظ کیفیت و ماندگاری و هم از لحاظ قیمت.