تاریخ انتشار دموی FIFA 16 منتشر شد - تکفارس 
تاریخ انتشار دموی FIFA 16 منتشر شد - تکفارس 

تاریخ انتشار دموی FIFA 16 منتشر شد

علیرضا نیک‌ اندیش
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 20:23
تاریخ انتشار دموی FIFA 16 منتشر شد - تکفارس 

شهریور ماه ، بله یکی از ماه هایی است که در آن موردانتظار ترین بازی های امسال منتشر خواهند شد که می توان به عناوینی از جمله : Metal Gear Solid V The Phantom Pain , PES2016,Mad Max و.. اشاره نمود که بازی FIFA 16 هم در این لیست جای دارد . اما طبق سنت هرساله EA قبل از انتشار هر عنوان از سری بازی های فیفا یک دمو از این نسخه منتشر خواهد شد که اخیرا تاریخ انتشار و اطلاعات تکمیلی دمو انتشار پیدا کرده پس به شما پیشنهاد می کنم برای مشاهده اطلاعات به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

امروز EA حالت های موجود در دمو را مشخص کرد که بدین شرح می باشند:

 

Kick-Off : می توانید یک بازی فوتبال با حالت های دلخواه خود انجام دهید از جمله ، انتخاب تیم خود ، انتخاب تیم حریف ، انتخاب سطح بازی ، انتخاب نوع آب و هوا و … که در نسخه نسل هشتم و  PC بازی هنگام ورود به بازی شما می توانید EL Classico را در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید یعنی Santiago Brnabeo شاهد باشید .

FIFA Trainer : اگر می خواهید در سطحی بالاتر فوتبال بازی کنید پس حتما به Fifa Trainer سر بزنید زیرا می توانید با تمرینات متنی سطح بازیکن خود را بالاتر ببرید.

FUT Draft : می توانید یک تیم با تصمیمات خود ترکیب بندی کنید و به صورت آفلاین به بازی بپردازید.

 

Bundesliga Broadcast Presentation : شما می توانید در لیگ Bundesliga شاهد Broadcast های جدید و زیبا باشیدکه البته این حالت مختص کنسول های نسل هشتمی و PC می باشد.

Skill Games : وقتی می خواهید وارد بازی شوید می توانید قبل از بازی به شش Skill Game متفاوت بپردازید.

تیم های موجود: FC Barcelona , Real Madrid , Borussia Dortmund , Inter , PSG , Mönchengladbach , River Plate Seattle , Seattle Sounders و تیم ملی زنان آلمان و آمریکا

لازم به ذکر است که دموی بازی در تاریخ ۱۷ شهریور ماه برای پلتفرم های PC , XBox One , Xbox 360 , PS4 , PS3 منتشر خواهد شد.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.