حضور آیفون های جدید در کنفرانس ۱۸ شهریور قطعی شد - تکفارس 
حضور آیفون های جدید در کنفرانس ۱۸ شهریور قطعی شد - تکفارس 

حضور آیفون های جدید در کنفرانس ۱۸ شهریور قطعی شد

امیرحسین
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 22:55
حضور آیفون های جدید در کنفرانس ۱۸ شهریور قطعی شد - تکفارس 

شرکت اپل شروع به ارسال دعوت نامه های رسانه ای برای کنفرانس خود در تاریخ ۹ سپتامبر مصادف با ۱۸ شهریور کرده است، کنفرانسی در شهر کوپرتینو که انتظار می رود در آن از مدل های جدید آیفون رونمایی شود.
شرکت اپل اقدام به پخش یک تیزر جالب در رسانه های ارتباط جمعی کرده است، همچنین محبوب ترین عرضه کننده ی گوشی های هوشمند در دنیا، پوستر جالبی نیز برای این رویداد طراحی کرده است که در آن جمله “Hey Siri, give us a hint.” به معنای “هی سیری، به ما را راهنمایی کن” به چشم می خورد، که به دستیار صوتی iOS اشاره دارد.
انتظارات از مراسم امسال با سال های گذشته چندان متفاوت نیست، به نظر می رسد که مراسم امسال هم مانند سال های گذشته باشد، اپل بزرگترین سوپرایز های خود را محرمانه نگه داشته است، اما گزارشاتی که پیش از این منتشر شده است نشان می دهد که حضور دو آیفون در کنفرانس امسال قطعی است.
در کنفرانس امسال iPhone 6S به نمایش گذاشته می شود که جانشین iPhone 6 خواهد شد، همچنین iPhone 6S Plus نیز معرفی می شود که ادامه دهنده ی راه iPhone 6 Plus خواهد بود، اما این پایان کار نیست زیرا اپل از iPhone 6c نیز رونمایی خواهد کرد که قرار است تا جای iPhone 5c را بگیرد، همچنین شایعاتی وجود دارد که اپل قصد دارد تا مدل جدید Apple TV نیز رونمایی کند.
اگر بخواهیم وضعیت حال حاضر اپل را شرح دهیم، توصیفی بهتر از حرکت رو به جلو به ذهنمان نخواهد آمد، اما تنها نمی توان به حدس و گمان ها پایبند بود، لازم به ذکر است که وبسایت تکفارس کنفرانس اپل را به صورت زنده پوشش خواهد داشت و شما می توانید روز ۱۸ شهریور با مراجعه به تکفارس، در کنار پوشش لحظه به لحظه در جریان آخرین اخبار نیز قرار بگیرید.
برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.