تصاویر جدیدی از Xperia Z5 منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از Xperia Z5 منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از Xperia Z5 منتشر شد

مسعود مقدم
۶ شهریور ۱۳۹۴ - 02:52
تصاویر جدیدی از Xperia Z5 منتشر شد - تکفارس 

در هفته ی گذشته سونی اعلام کرد که قصد دارد تا از اسمارت فون و پرچمدار جدیدش در دوم سپتامبر و کنفرانس IFA 2015 رونمایی کند و در حالی که ما همه منتظریم تا ببینیم به همراه این پرچمدار نسخه ی کامپکت نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

قبل از اینکه سونی به صورت رسمی از این پرچمدار خود رونمایی کند ما تصاویری را در اختیار داریم ( البته تصاویر بسیار زیادی در روز های گذشته نیز منتشر شدند ) و در همین راستا سونی اعلام کرده است که تغییرات ویژه ای را در دوربین این مدل اعمال خواهد کرد که یکی از آن ها قابلیت تمرکز بیشتر بر روی فوکوس و در نتیجه تهیه ی تصاویر با کیفیت تر می باشد.

در اولین تصویر از سمت راست که شما اجزای دوربین Xperia Z5 را مشاهده می کنید، شاید چیزی برای شگفت زده کردن شما وجود نداشته باشد اما با کمی ریز می بینی، در می یابیم که دوربین این مدل ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود و همانطور که گفتیم سونی از قابلیت Fast Hybrid Auto Focus در این دوربین استفاده خواهد کرد.

احتمال می رود که این پرچمدار نیز مثل Z3 Plus دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ باشد و یک پردازنده ی Snapdragon 810 هشت هسته ای در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم باشد. نیازی به گفتن نیست که این مدل نیز دارای گواهینامه ی IP 68 خواهد بود که گوشی را از خطر ورود آب و گرد و غبار به داخل گوشی محافظت می کند و Z5 حداقل در ۳ رنگ برای خرید موجود خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید