Blackberry اعتراف کرد: ما به اپلیکیشن های بیشتری نیازمندیم - تکفارس 
Blackberry اعتراف کرد: ما به اپلیکیشن های بیشتری نیازمندیم - تکفارس 

Blackberry اعتراف کرد: ما به اپلیکیشن های بیشتری نیازمندیم

مسعود مقدم
۸ شهریور ۱۳۹۴ - 01:32
Blackberry اعتراف کرد: ما به اپلیکیشن های بیشتری نیازمندیم - تکفارس 

اگر به سراغ اکثر افرادی که به آگاهی گوشی های هوشمند خود را انتخاب کرده اند بروید و از آن ها بپرسید که چرا به سمت بلک بری نرفته اند، آن ها حتما خواهند گفت که بهترین برنامه های iOS و Android برای این گوشی ها منتشر و عرضه نمی شوند. البته اکثر برنامه های اندروید بر روی سیستم عامل بلک بری ۱۰.۲ اجرا می شوند اما برخی از آن ها نیز به بهترین نحو ممکن بازدهی ندارند.

طی صحبت هایی که امروز آقای John Chen مدیر عامل بلک بری داشته اند، او گفته است:

ما در برابر برنامه های Appstore و Google Play چیزی برای گفتن نداریم. کاربران ما بدانند که ما به تازگی به این قضیه پی برده ایم و سخت در تلاش هستیم تا تغییراتی را اعمال نماییم.

وی هم چنین گفته است که ما می دانیم برنامه های سیستم عامل اندروید به خوبی برای کاربران ما عمل نمی کند و ایشان نیز به این امر واقف هستند که تعداد بسیار زیادی که گوشی های بلک بری را خریداری کرده اند بعد از مدتی به دو سیستم عامل محبوب که نام آن ها ذکر شد کوچ کرده اند.

آقای Chen در ادامه ی صحبت هایشان با Churchill Club نیز گفته اند که به تازگی بازار اسمارت فون های افت داشته است و ما می دانیم که راه درستی را در پیش نگرفته ایم.

در همین راستا به تازگی اخباری مبنی بر عرضه ی دستگاه های اندرویدی ساخت بلک بری به گوش می رسد و هنوز معلوم نیست که بلک بری نیز می خواهد مانند بسیاری از سازندگان بزرگ از سیستم عامل اندروید استفاده کند یا تصمیم به گسترش و توسعه ی سیستم عامل انحصاری خود دارد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.