Sony Xperia Z در اروپا به فروش می رسد - تکفارس 
Sony Xperia Z در اروپا به فروش می رسد - تکفارس 

Sony Xperia Z در اروپا به فروش می رسد

محمد صادق طالبی
۴ اسفند ۱۳۹۱ - 10:43
Sony Xperia Z در اروپا به فروش می رسد - تکفارس 

Sony Xperia Z در اروپا به فروش می رسد

Sony Xperia Z از دیروز در اروپا به فروش می رسد، این در حالی است که دیگر از این اسمارت فون در فرانسه برای فروش وجود ندارد و بیش از ۱۴۰.۰۰۰ واحد Xperia Z در هفته اول در ژاپن به فروش رسید. این اسمارت فون که در ۹ فبریه در سرزمین آفتاب عرضه شد تمام قفسه ها پر کرد و با فروش خوب همگان را شگفت زده کرد. این اسمارت فون به صورت انحصاری از طریق  NTT DoCoMo عرضه شد. Xperia Z یکی از ۷ گوشی با مشخصات قوی است که به تازگی توسط NTT DoCoMo عرضه شده است، این اسمارت فون همراه با Panasonic Eluga X،  Sharp Aquos EX، LG Optimus G Pro،Huawei Ascend D2،Fujitsu Arrows X و همچنین  NEC Medias W عرضه شد.

۱۴۰.۰۰۰ به نظر رقم بالایی برای فروش یک اسمارت فون نمی باشد ولی اگر این فروش محدود به یک کشور آن هم در یک هفته باشد می بینیم که رقم بسیار خوبی است.

شرکت سونی از عرضه موفقیت آمیز Xperia Z در فرانسه لذت می برد، جایی که این اسمارت فون در ۱۸ فبریه عرضه شد و در مدت ۱ روز تمام نسخه های موجود در این کشور به فروش رسید و در حال حاضر Xperia  Z دیگر در فرانسه برای فروش وجود ندارد. و سونی فرانسه اعلام کرده است که ۲۸ فبریه دوباره این گوشی در دسترس خواهد بود.

دیروز به صورت رسمی این اسمارت فون در اروپا هم عرضه شد البته فعلا فقط در ۳ کشور انگلستان آلمان و روسیه. قیمت این اسمارت فون در انگلستان ۵۳۰£است، در آلمان با قیمت ۶۰۰€ عرضه خواهد شد و در روسیه با قیمت ۷۶۰€ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید