شایعه: HTC One A9 با صفحه نمایش FULL HD معرفی می شود - تکفارس 
شایعه: HTC One A9 با صفحه نمایش FULL HD معرفی می شود - تکفارس 

شایعه: HTC One A9 با صفحه نمایش FULL HD معرفی می شود

وحید درگایی
۸ شهریور ۱۳۹۴ - 22:30
شایعه: HTC One A9 با صفحه نمایش FULL HD معرفی می شود - تکفارس 

شایعات قبلی که این دستگاه را احاطه کرده بودند خبر از صفحه نمایش QHD این گوشی می دانند ولی حالا ظاهرا شایعات دیگری در جریان است. این شایعات جدید به صفحه نمایشی FULL HD اشاره می کنند که عقب گردی نسبت به پرچمداران جدید بازار است.

تست هایی که از صفحه نمایش ها با کیفیت های متفاوت گرفته شده این موضوع را نشان می دهد که تا زمانی که فاصله چشمان شما از صفحه نمایش به ۵ اینچ یا بیشتر نرسیده، شما تفاوت دو صفحه نمایش FHD و QHD را حس نخواهید کرد. در ضمن صفحه نمایش های QHD نشان داده اند که اشتباه عجیبی برای مصرف باتری اسمارتفون شما دارند. با همه ی این توصیفات، دستگاه های HTC One M9, HTC One M9 Plus, HTC One E9 plus,HTC One ME از صفحه نمایش QHD بهره می برند.

پس وقتی که مدیر عامل HTC، آقای چر وانگ به عده ای از سهام داران عصبانی این شرکت گفت که دستگاه بعدی این شرکت دستگاهی قهرمان است منظور او دستگاهی بوده که قرار است کاملا مقرون به صرفه باشد. قبل تر در ماه جولای، شایعات این بود که دستگاهی با کیفیت QHD و با محافظ صفحه گوریلا گلاس ۴ عرضه می شود ولی دستگاهی که این مشخصات به آن نسبت داده شده بود، HTC One A9، ظاهرا که قرار است با صفحه نمایش ّFHD عرضه شود و این اخبار از توییت زیر که می گوید HTC Aero با صفحه نمایشی QHD عرضه نمی شود گرفته شده است.

r-a

اگر این اطلاعاتی که به تازگی به دست ما رسیده اند درست از آب دربیایند، به این موضوع اشاره دارد که ظاهرا HTC قصد دارد تکنولوژی QHD را فقط انحصارا در اختیار سری One M قرار دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید