LG Nexus 5 زود تر از زمان مشخص شده عرضه می‌شود - تکفارس 
LG Nexus 5 زود تر از زمان مشخص شده عرضه می‌شود - تکفارس 

LG Nexus 5 زود تر از زمان مشخص شده عرضه می‌شود

امیرحسین
۸ شهریور ۱۳۹۴ - 23:25
LG Nexus 5 زود تر از زمان مشخص شده عرضه می‌شود - تکفارس 

LG Nexus 5 برای خود داستان های بسیاری دارد، یکی از این داستان ها عرضه ی این اسمارت فون در ماه اکتبر بود، اما اخباری دقایقی قبل منتشر شد، دانسته های قبلی ما را به چالش می کشد، در این گزارش آمده است که قرار است تا LG Nexus 5 زودتر از زمان اعلام شده است، عرضه گردد.

یک رسانه ی کره ای فاش کرده است که LG قصد دارد تا LG Nexus 5 در ماه سپتامبر عرضه کند، این منبع از ۲۹ سپتامبر به عنوان زمان مورد نظر شرکت LG برای عرضه ی اسمارت فون LG Nexus 5 نام برده است.

گوگل همیشه اسمارت فون های سری نکسوس را در ماه اکتبر عرضه می کرد اما حالا به نظر می رسد که این غول صنعت تکنولوژی، قصد دارد تا این بار دست به سنتی شکنی بزند و همه را غافلگیر کند، اما مسئله ی دیگری که وجود دارد به این اشاره می کند که گوگل در پی این است تا LG Nexus 5 را در ۲۹ سپتامبر، به صورت رسمی معرفی کند ولی آن را در ماه اکتبر به فروش برساند، البته با حساب اینکه ماه سپتامبر ۳۰ روزه است، این مسئله چندان دور از انتظار نیست.

مانند گذشته هیچ راهی وجود ندارد تا از اهداف نهایی شرکت گوگل، پیش از زمان اعلام شده باخبر شویم و باید صبر کرد و دید که اتفاقی خواهد افتاد، اما اگر گریزی به خاطرات بزنیم این موضوع را در میابیم که گوگل در زمان عرضه ی مدل قبلی Nexus 5 نیز دست به چنین اقدامی زد و تکرار این عمل از سوی گوگل بعید نمی باشد، موضوع دیگری که در این میان خودنمایی می کند عرضه ی نسل جدید آیفون ها در ماه سپتامبر است و به نظر می رسد گوگل قصد دارد تا به وسیله ی LG Nexus 5 با شرکت اپل به رقابت بپردازد.

به هر حال، موضوعی که ما از آن مطمئن هستیم این است که LG Nexus 5، تنها نکسوس امسال نیست، اخباری که منتشر شده است نشان می دهد که گوگل به همراه شرکت چینی Huawei در حال کار بر روی مدل دیگری از نکسوس می باشد که احتمال می رود جانشین فبلت Nexus 6 خواهد شد که سال قبل عرضه گردید.

همچنین اخبار دیگری که منتشر شده است از یک تبلت نکسوس حکایت دارد، این تبلت که احتمال می رود با نام Nexus 8 عرضه خواهد شد، هنوز از طرف گوگل تایید و یا تکذیب نشده است، همچنین شما می توانید اخبار تکمیلی در رابطه با Nexus 8 را در اینجا بخوانید.

نظر شما چیست؟ آیا گوگل برای عرضه ی LG Nexus 5 در بازه ی زمانی مشترک با نسل جدید آیفون ها، تصمیم درستی گرفته است؟ آیا LG Nexus 5 یارای رقابت با محصولات جدید اپل را دارد؟ زمان همه چیز را مشخص می کند.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید