ببینید: بالاخره Xperia Z5 تایید شد - تکفارس 
ببینید: بالاخره Xperia Z5 تایید شد - تکفارس 

ببینید: بالاخره Xperia Z5 تایید شد

امیرحسین
۹ شهریور ۱۳۹۴ - 15:54
ببینید: بالاخره Xperia Z5 تایید شد - تکفارس 

انتظار می رود که شرکت ژاپنی سونی در مراسم IFA 2015 امسال از چند اسمارت فون سری Xpersia Z5 رونمایی کند، اسمارت فون هایی که انتظار می رود با نام های Xperia Z5, X5 Compact و Z5 Premium شناخته شوند.

چند روز گذشته شایعات بسیاری از این اسمارت فون ها شنیده ایم، اما امروز یک ویدیو توسط Sony Mobile فرانسه منتشر شد، در این ویدیو درباره هر آنچه که شما از Xperia Z5 Premium انتظار دارید، سخن به میان می آید.

از آنجایی که این ویدیو به زبان فرانسوی است ما ترجمه ی آن را در همین خبر منتشر می کنیم.

در این ویدیو آمده است که Xperia Z5 Premium که دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۴K UHD خواهد بود، که اولین در نوع خود می باشد، البته این موضوع در حالی است که Xperia Z5 دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود، هر سه اسمارت فون سری Xperia Z5 دارای دوربین های ۲۳ مگاپیکسلی خواهند بود، این دوربین دارای سریع ترین فوکوس در بازار می باشد، که تنها ۰.۰۳ ثانیه به طول خواهد انجامید.

گفته می شود که هر سه اسمارت فون جدید سری Xperia Z5 دارای اسکنر اثر انگشت خواهند بود، همچنین درای پورت Micro USB خواهند بود، همچنین در این ویدیو آمده است، که هر سه اسمارت فون جدید سونی ضد آب خواهند بود و باتری آنها نیز تا ۲ روز دوام خواهند آورد.

همچنین پیش از این نیز از اسمارت فون های جدید سری Xperia Z5 اطلاعاتی منتشر شده بود، در این اطلاعات آمده بود که همه ی اسمارت فون ها دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 810 خواهند بود که پیش از این نیز آن را در Xperia Z Plus دیده بودیم، هر سه ی آنها ۳ گیگابایت رم خواهند داشت و حافظه ی داخلی آنها نیز ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود، همچنین دوربین جلوی آنها نیز ۸ مگاپیکسلی است.

در آخر شما ذکر می کنم که کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2015 به صورت زنده توسط تکفارس پوشش داده خواهد شد، همچنین شما می توانید اطلاعات تکمیلی در رابطه ی با پوشش زنده ی IFA 2015 توسط تکفارس را اینجا بخوانید.
شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.