AT&T رسما اعلام کرد LG G Pad X 10.1 را در تاریخ ۱۳ شهریور عرضه خواهد کرد - تکفارس 
AT&T رسما اعلام کرد LG G Pad X 10.1 را در تاریخ ۱۳ شهریور عرضه خواهد کرد - تکفارس 

AT&T رسما اعلام کرد LG G Pad X 10.1 را در تاریخ ۱۳ شهریور عرضه خواهد کرد

یاشار فتحعلی زاده
۹ شهریور ۱۳۹۴ - 23:47
AT&T رسما اعلام کرد LG G Pad X 10.1 را در تاریخ ۱۳ شهریور عرضه خواهد کرد - تکفارس 

AT&T یک تبلت جدید را امروز معرفی کرده است و این تبلیت شباهت زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر مشخصات فنی به تبلت تازه معرفی شده LG G Pad II 10.1 دارد. در حقیقت تفاوت ها فوق العاده اندک می باشد. مدلی که AT&T معرفی کرده LG G Pad X 10.1 نام دارد. این تبلت دارای یک صفحه لمسی ۱۰.۱ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ می باشد و دارای چیپست Snapdragon 800  ساخت Qualcomm به همراه واحد پردازشگر مرکزی چهار هسته ای با سرعت  ۲.۲۶GHz ، دارای ۲ گیگا-بایت رم، ۳۲ گیگا-بایت حافظه داخلی که می توان آن را افزایش داد، یک دوربین اصلی یا دوربین غقب ۸ مگا-پیکسلی، یک دوربین سلفی یا دوربین جلو ۲ مگا-پیکسلی، ۴G LTE و یک باتری ۷,۴۰۰mAh می باشد. سیستم عامل این تبلت Android 5.1.1 Lollipop خواهد بود.

در کل اگر بخواهیم بین مدلی که به صورت بین المللی عرضه می گردد و مدلی که AT&T عرضه می کند، تفاوت ها را بشماریم، دو تفاوت اصلی وجود دارد. تفاوت اولی در حافظه داخلی می باشد که مدل AT&T دو برابر مدلی که به صورت بین المللی عرضه می شود، حافظه در اختیار کاربرانش قرار می دهد. تفاوت دوم هم در دوربین اصلی یا دوربین عقب تبلت می باشد. دوربین مدل AT&T یک سنسور ۸ مگا-پیکسلی دارد و این در حالی است که مدل بین المللی دارای یک دوربین با سنسور ۵ مگا-پیکسلی است. در مابقی معیار ها، همه چیز کاملا مشابه هم می باشند، البته نام هم متفاوت است ولی نام  یک مدل، یک مشخصه فنی نیست.

G Pad X 10.1 در تاریخ جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ توسط AT&T به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار، به همراه یک فرار داد دو ساله به صورت آنلاین عرضه میشود. مشتریان همچنین می توانید این تبلت را به صورت اقساطی در طول ۲۰ ماه و بدون پیش پرداخت، با پرداخت ماهی ۱۷.۵۰ دلار خریداری کنند. البته در این حالت باید در نهایت ۳۵۰ دلار هزینه کنند. این تبلت به صورت فیزیکی در تاریخ جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ در فروشگاه های AT&T  به فروش خواهد رسید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید