آیا نام پرچمدار بعدی اچ تی سی، One A9 خواهد بود؟ - تکفارس 
آیا نام پرچمدار بعدی اچ تی سی، One A9 خواهد بود؟ - تکفارس 

آیا نام پرچمدار بعدی اچ تی سی، One A9 خواهد بود؟

مسعود مقدم
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - 03:11
آیا نام پرچمدار بعدی اچ تی سی، One A9 خواهد بود؟ - تکفارس 

ما درباره ی پرچمدار بعدی اچ تی سی صحبت ها و شایعات زیادی شنیده ایم. چیزی که مسلم است این است که این کمپانی تایوانی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از رکودی که در حال حاضر در آن گیر کرده است نجات پیدا کند. در همین راستا چندی پیش مدیر عامل این شرکت به صورت علنی گفت که ما به بهترین سخت افزار و طراحی فکر می کنیم و پرچمدار بعدی ما چیزی فرا تر از تصورات عمومی خواهد بود.

با توجه به توئیت جدید evleaks@ این دستگاه HTC One A9 نام خواهد داشت. هم چنین نام Aero نیز در شایعات به چشم می خورد اما کم تر پیش می آید کاربر نام برده از چیزی پرده برداری کند و خلاف آن ثابت شود.

اگر شایعات قبلی درست باشد، پرچمدار بعدی HTC اولین اسمارت فونی خواهد بود که به پردازنده ی ۱۰ هسته ای Media Tek Helio X10 مجهز خواهد شد. در کنار این مشخصات، انتظار می رود که One A9 دارای یک صفحه نمایش Quad HD و ۴ گیگابایت حافظه ی رم باشد.

در حال حاضر تنها همینقدر از مشخصات فنی این پرچمدار مورد حدس و گمان قرار گرفته است و انتظار می رود در طراحی این مدل انقلابی صورت گیرد زیرا همیشه یکی از مواردی که کمی گوشی های HTC را زیر سوال می برد، طراحی آن هست، در کنار طراحی گوشی هایی مثل Galaxy S6 یا iPhone 6.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.