تصاویری از سه مدل Xperia Z5 فاش شد - تکفارس 
تصاویری از سه مدل Xperia Z5 فاش شد - تکفارس 

تصاویری از سه مدل Xperia Z5 فاش شد

یاشار فتحعلی زاده
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 12:47
تصاویری از سه مدل Xperia Z5 فاش شد - تکفارس 

فقط چند روز به نمایشگاه IFA2015 مانده و ما شاهد فاش شدن تصاویری از پرچم داران جدید سونی هستیم. تصاویری از سه مدل گوشی هوشمند Xperia Z5 در فضای مجازی پخش شده که مشخصات ظاهری گوشی ها را نشان می دهد. این گوشی های هوشمند Xperia Z5، Z5 Compact و Z5 Premium نام دارند. با ما همراه باشید تا از ادامه خبر مطلع شوید.

اگر به تصویر زیر مشاهده کنید، خواهید دید که لوگوی XPERIA در کناره ها قرار دارد. در طرف دیگر گوشی نیز، می توانید دکمه های دوربین، صدا و پاور نیز را می توانید مشاهده کنید. دکمه پاور سنسور اثر انگشت نیز دارد.

نام SONY درست در پشت گوشی ها قابل مشاهده هست و همچنین در بالای آن یک لوگوی کوچک NFC  نقش بسته است. دوربین ۲۳ مگا-پیکسلی در بالا سمت چپ گوشی ها قرار دارد.

gsmarena_003با توجه به اخبار منتشر شده هر سه گوشی از سوکت Snapdragon 810 استفاده می کنند و دارای ۳ گیگا-بایت رم، ۳۲ گیگا-بایت فضای داخلی و یک دوربین سلفی یا دوربین جلوی ۸ مگا-پیکسلی خواهند بود.

gsmarena_004

انتظار می رود گوشی Z5 premium دارای صفحه ۵.۵ اینچی ۴K UHD باشد، این در حالی است که Z5 دارای صفحه ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰P خواهد بود و در آخر، مدل Compact از صفحه ۴.۶ اینچی ۷۲۰p استفاده خواهد کرد. گفته شده عمر باتری همه این گوشی ها در حالت شارژ کامل، دو روز یعنی ۴۸ ساعت خواهد بود.

maxresdefault

در آخر انتظار می رود که هر سه این گوشی های هوشمند در نمایشگاه IFA 2015 رسما معرفی شوند.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.