دومین به روز رسانی وان پلاس ۲ - تکفارس 
دومین به روز رسانی وان پلاس ۲ - تکفارس 

دومین به روز رسانی وان پلاس ۲

سعید فضل اله زاده
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 16:07
دومین به روز رسانی وان پلاس ۲ - تکفارس 

شرکت وان پلاس امروز دومین به روز رسانی پرچمدار خود، وان پلاس ۲ را منتشر کرد. این به روز رسانی که سیستم عامل اکسیژن این دستگاه را به ۲.۰.۲ می رساند، شامل برخی بهبود ها و تغییرات نسبت به نسخه ی ۲.۰.۱ پیشین است که اولین به روز رسانی این دستگاه بوده است. برای اطلاع از جزئیات این به روز رسانی و خبر زمان انتشار نسخه ی بعدی، با ما همراه باشید.

شرکت وان پلاس امروز در سایت خود اعلام کرد که دومین به روز رسانی خود برای پرچمدارش، وان‌پلاس ۲ را به صورت OTA برای این دستگاه منتشر کرده است. این نسخه که ۲.۰.۲ نام گرفته است، پس از نسخه ی ۲.۰.۱ منتشر شده که در نسخه ی قبلی که اولین به روز رسانی این دستگاه بوده، شاهد برخی تغییرات نسبت به نسخه ی ۲ بوده ایم که از جمله ی آن ها می توان به بسته ی امنیتی مربوط به باگ Stagefright، بهبود وضعیت باتری و رابط کاربری و بهبود حالت تاریک یا Dark Mode اشاره کرد.

حال در این نسخه، وان پلاس تغییرات را اینگونه بیان می کند:

بهبود دقت تشخیص اثرانگشت

حل مشکلی که باعث قطع شدن ناگهانی صدا می شد

بهبود وضعیت پایداری دوربین جلو

از آن جایی که مانند همیشه باید برای رسیدن به روز رسانی ها به منطقه ی زندگی خود صبر کرد، این بار نیز این قانون در این مورد صدق می کند. اگر از مشتاقان دریافت این نسخه هستید، کافی است به تنظیمات گوشی خود و بخش به روز رسانی مراجعه کنید و ببینید آیا این نسخه در منطقه ی زندگی شما وجود دارد یا خیر. برای دریافت کافی است تا دیتای گوشی خود را فعال نمایید و یا به یکی از شبکه های بی سیم وای فای در اطراف خود متصل شوید.

مدیر شرکت وان پلاس در این خبر به نکته ی دیگری اشاره کرده و در آن از زمان انتشار به روز رسانی بعدی خبر داده است. به گفته ی وی، این به روز رسانی که نسخه ی گوشی را به ۲.۱ ارتقا خواهد داد، در اواسط ماه سپتامبر، تقریبا هفته ی سوم شهریور ماه منتشر خواهد شد که بهبود های بیشتری در این نسخه را شاهد خواهیم بود.

منبع: OnePlus

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.