اطلاعاتی از Huawei G8 منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از Huawei G8 منتشر شد - تکفارس 

اطلاعاتی از Huawei G8 منتشر شد

امیرحسین
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 23:24
اطلاعاتی از Huawei G8 منتشر شد - تکفارس 

نمی توان با جدیت گفت که Huawei قصد مخفی نگه داشتن Huawei G8 را داشت، چند هفته ی پیش بود که برای اولین بار این اسمارت فون را دیدیم، اما امروز به صورت رسمی شرکت Huawei اقدام به تایید این گجت کرد، این شرکت وعده ی عرضه ی Huawei G8 در آینده ی نزدیک داد، اما فقط در اروپا، اما این همه ی آن چیزی نیست که هم اکنون می دانیم، مدل آنلاک شده ی این اسمارت فون با قیمت ۳۹۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

Huawei قصد دارد تا گجت جدید خود را از طریق فروشگاه آنلاین اختصاصی این شرکت عرضه کند، فروشگاه آنلاینی که چندی پیش با  Honor 7 کار خود را آغاز کرد.

 

Huawei G8 دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی تاچ اسکرین با روزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود، دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی با دو فلش LED و دوربین جلوی اصلی آن ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود، در پردازنده ی هشت هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی Cortex-A53 آن، از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 615 SoC استفاده خواهد شد، این گجت دو سیم کارته از تکنولوژی ۴G LTE پشتیبانی خواهد کرد، همچنین باتری Huawei G8 هم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

در اروپا، تنها شاهد مدل ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا خواهیم بود، مدلی که ۳ گیگابایت رم خواهد داشت، تنوع رنگی Huawei G8 در سه رنگ نقره ای تیره، سفید و طلایی خلاصه خواهد شد، این اسمارت فون با سیستم عامل اندروید ۵.۱ و رابط کاربری Emotion UI 3.1 عرضه خواهد شد.

 

گجت Huawei G8 با بدنه ی تمام فلزی عرضه خواهد شد، محصول جدید Huawei، که دارای صفحه نمایش منحنی خواهد بود، دارای سه اسکنر اثر انگشت خواهد داشت، باید نشست و منتظر اطلاعات بیشتر بود.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.