IFA 2015: هم اکنون می توانید Moto 360 2 و Moto X Pure Edition را پیش خرید کنید - تکفارس 
IFA 2015: هم اکنون می توانید Moto 360 2 و Moto X Pure Edition را پیش خرید کنید - تکفارس 

IFA 2015: هم اکنون می توانید Moto 360 2 و Moto X Pure Edition را پیش خرید کنید

امیرحسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 00:28
IFA 2015: هم اکنون می توانید Moto 360 2 و Moto X Pure Edition را پیش خرید کنید - تکفارس 

Motorola Moto 360 2، این دایره ی هوشمندی که می توانیم آن را به دست کنیم، این گجت پوشیدنی دقایقی قبل در بین دستگاه های قابل سفارش در وب سایت رسمی شرکت موتورولا ظاهر شد، آن هم در کنار یکی از بهترین اسمارت فون های امسال – بله Moto X Pure Edition، پیش فروش این دو دستگاه هم اکنون توسط وب سایت رسمی موتورولا آغاز شده است.

هر دو دستگاه Motorola Moto 360 2 و Moto X Pure Edition توسط Moto Maker پشتیبانی می شوند، این مسئله بدین معنا است که شما می توانید با مراجعه به آن این دو دستگاه را سفارشی کرده و درب منزل تحویل بگیرید، البته هر چه این در شخصی سازی پیشروی کنید، به قیمت این گجت ها افزوده خواهد شد.

برای سفارشی سازی Motorola Moto 360 2 گزینه های بسیاری پیش روی شماست، اندازه و استایل، رنگ و شکل سبک قاب، تنها تعدادی از این گزینه ها هستند.

“>اما می رسیم به Moto X Pure Edition، شما می توانید مدل ۱۶ گیگابایتی را با قیمت اعلام شده تهیه کنید، اما باید برای خرید مدل ۳۲ گیگابایتی آن، ۵۰ دلار بیشتر بپردازید، همچنین این مسئله در مورد مدل ۶۴ گیگابایتی هم صدق می کند، یعنی شما باید ۵۰ دلار بیشتر از مدل ۳۲ گیگابایتی بپردازید، شما می توانید با گزینه های پیش رویتان، Moto X Pure Edition را از جلو و عقب سفارشی سازی کنید، می توانید با پرداخت ۲۵ دلار اضافه تر، مدل چرم این گجت اندرویدی را خریداری کنید، همچنین قادرید با همین قیمت، مدل به رنگ چوب آن را تهیه کنید.

البته گزینه های دیگری هم پیش روی شماست، می توانید رنگ اطراف دوربین عقب را به دلخواه خود تغییر دهید، متنی را سفارش دهید تا بر روی آن حک شود و بسیاری گزینه های دیگر که پیش روی شماست.

برای اخباری بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید