شایعه: Apple iPad Pro هفته بعد رونمایی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: Apple iPad Pro هفته بعد رونمایی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: Apple iPad Pro هفته بعد رونمایی خواهد شد

یاشار فتحعلی زاده
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 17:03
شایعه: Apple iPad Pro هفته بعد رونمایی خواهد شد - تکفارس 
هفته بعد قرار است که اپل از گوشی های جدید خود یعنی Apple iPhone 6s و همچنین Apple iPhone 6s Plus رونمایی کند. اما طبق اخباری که از یک منبع معتبر به دستمان رسیده، اپل می خواهد در کنفرانس خبری خود، از Apple iPad mini 4 و همچنین Apple iPad Pro رونمایی کند. در حال حاضر سومین مدل Apple iPad Air در دست ساخت می باشد، برای همین فکر نمی کنیم تا سال ۲۰۱۶ خبری از رونمایی و عرضه این تبلت بشنویم.
Apple iPad Pro دارای یک کد داخلی به نام J98/J99 می باشد. این آی پد دارای سیستم عامل از قبل نصب شده iOS 9.1 خواهد بود، که می تواند قابلیت های زیادی به Siri بدهد. در iPad Pro از تکنولوژی Force Touch استفاده شده و این آی پد دارای دو بلندگو در بالا و پایین خود می باشد. هنوز سایز صفحه Apple iPad Pro مشخص نشده،  ولی انتظار می رود، که این آی پد صفحه ۱۲.۹ اینچی داشته باشد.
Apple iPad mini 4 هم از یک چیپست به روز شده استفاده خواهد کرد و می تواند از برنامه های split-screen پشتیبانی کند. هر دو دوربین این تبلت انتظار می رود که برآمده باشند. از نظر طراحی نیز انتظار می رود که iPad mini 4، باریک تر از iPad mini فعلی در بازار باشد. با این که یک هفته به کنفرانس اپل مانده، اما شایعات همچنان ادامه دارند، بنابراین با ما همگام باشید، تا از اخبار روز دنیا با خبر شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید