IFA 2015: ماشین لباسشویی WW8500 یک دریچه ی اضافی دارد - تکفارس 
IFA 2015: ماشین لباسشویی WW8500 یک دریچه ی اضافی دارد - تکفارس 

IFA 2015: ماشین لباسشویی WW8500 یک دریچه ی اضافی دارد

محمدرضا قدمگاهی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 17:17
IFA 2015: ماشین لباسشویی WW8500 یک دریچه ی اضافی دارد - تکفارس 

سامسونگ در CES 2015 چندین ماه گذشته یک ماشین لباسشویی مدل اکتیو معرفی کرد که اولین ماشین لباسشویی هوشمند تاریخ نام گرفت. حال با معرفی WW8500، انقلابی در ظرفیت ماشین لباسشویی ایجاد کرد که شما میتوانید همزمان از دو دریچه برای شستشوی لباس های خود استفاده کنید.

طبق گزارش یک منبع موثق، این ماشین لباسشویی برای افرادی که فراموش کار هستند، بسیار مفید خواهد بود. کافیست لباس ای خود را در دریچه ی دوم بگذارید تا خود این ماشین لباسشویی به نوبت لباس های شما را به دریچه اول بازگرداند و بشوید و لباس های اول را در دریچه دوم قرار دهد. اینگونه میتوان مقدار لباس های وارد شده به ماشین را دو برابر افزایش داد.

همچنین مدل جدید لباسشویی سامسونگ که WW8500 نام دارد دارای یک اپلیکیشن است که شما بوسیله آیفون یا گوشی آندرویدی خود میتوانید آن را مانند سایر ماشین لباسشویی هایی مثل LG – Whierpool – Bosch از راه دور کنترل نمایید.

همچنین این ماشین لباسشویی دارای تکنولوژی SuperSpeed بوده که به راحتی میتواند در چند دقیقه لباس های شما را بشوید. همچنین در کنار آن این ماشین لباسشویی از تکنولوژی برخوردار است که میتواند قبل از شستشو، هوا را وارد مخزن کند و امر شستشو را بهتر انجام دهد.

سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه را در IFA 2015 اعلام نکرد، اما به محض انتشار آن میتوانید قیمت این ماشین را از تکفارس مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید