IFA 2015: خشاب خالی | خلاصه ای از کنفرانس سامسونگ به همراه ویدیو - تکفارس 
IFA 2015: خشاب خالی | خلاصه ای از کنفرانس سامسونگ به همراه ویدیو - تکفارس 

IFA 2015: خشاب خالی | خلاصه ای از کنفرانس سامسونگ به همراه ویدیو

یاشار فتحعلی زاده
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 18:29
IFA 2015: خشاب خالی | خلاصه ای از کنفرانس سامسونگ به همراه ویدیو - تکفارس 

درود بر شما. امروز کنفرانس خبری سامسونگ برگزار شد، که ما هم خلاصه ای از آن چه که در این کنفرانس گذشت و همچنین ویدیو این کنفرانس را برای شما قرار می دهیم، تا مشاهده کنید. کنفرانس خبری سامسونگ شاهد معرفی سیستم های خانگی و لوازم خانگی جدید بود. در زمینه گوشی های هوشمند، در مراسم Unpacked 2015، سامسونگ هر چه که داشت، رو کرد. بنابراین انتظار نمی رفت در این کنفرانس خبری یک معرفی گوشی یا تبلت وجود داشته باشد. با ما همراه باشید تا از جریانات کنفرانس باخبر شوید.

در کنفرانس، ابتدا یکی از مسئولین سامسونگ بر روی صحنه آمد و در مورد اهداف کمپانی و همچنین دست آورد های آن، در اروپا و همچنین در سر تا سر جهان صحبت کرد. بعد از آن در مورد شریکان کمپانی صحبت هایی شد. سپس محصولات مختلف سامسونگ یک به یک معرفی شدند که چند نمونه از آن ها را در این مقاله به شما معرفی می کنیم.

مدل جدید لباسشویی سامسونگ که WW8500 معرفی شد. این ماشین لباسشویی برای افرادی که فراموش کار هستند، بسیار مفید خواهد بود. کافیست لباس ای خود را در دریچه ی دوم بگذارید تا خود این ماشین لباسشویی به نوبت لباس های شما را به دریچه اول بازگرداند و بشوید و لباس های اول را در دریچه دوم قرار دهد. اینگونه میتوان مقدار لباس های وارد شده به ماشین را دو برابر افزایش داد. این ماشین لباسشویی دارای یک اپلیکیشن است که شما بوسیله آیفون یا گوشی آندرویدی خود میتوانید آن را مانند سایر ماشین لباسشویی هایی مثل LG – Whierpool – Bosch از راه دور کنترل نمایید. همچنین این ماشین لباسشویی دارای تکنولوژی SuperSpeed بوده که به راحتی میتواند در چند دقیقه لباس های شما را بشوید. همچنین در کنار آن این ماشین لباسشویی از تکنولوژی برخوردار است که میتواند قبل از شستشو، هوا را وارد مخزن کند و امر شستشو را بهتر انجام دهد.

WW8500

یکی از گجت های معرفی شده، SleepSense می باشد. این دستگاه یک سنسور است که وقتی آن را زیر تشک خود قرار دهید، می تواند حرکات شما را در شب شناسایی کند و وقتی صبح از خواب بیدار شدید، به شما توصیه هایی در مورد این که چطور خواب بهتری داشته باشید، ارائه می دهد. سامسونگ گفته که این دستگاه می تواند تا ۹۷ درصد از حرکات شما در خواب را به درستی حدس زده و ثبت کند. شما می توانید با استفاده از گوشی خود و اپلیکیشن SleepSense، به این دستگاه متصل شده و اطلاعات آن را دریافت کنید. یکی دیگر از قابلیت هایی که سامسونگ معرفی کرده و این دستگاه نیز آن را پشتیبانی می کند، SmartThings می باشد. SmartThings قابلیت های زیادی دارد، که یکی از مهم ترین و با ارزش ترین های آن، قابلیت کنترل دستگاه های مختلف هوشمند تنها با یک اپلیکیشن است. این قابلیت اجازه می دهد که وقتی SleepSense متوجه شد شما خواب هستید، دستگاه های از قبل معرفی شده مانند تلویزیون شما اگر روشن هستند، خاموش شوند و قفل های هوشمند خانه شما نیز، اگر در حالت باز قرار دارند، با فهمیدن این که شما به خواب رفته اید، دستور ارسال شود تا قفل شوند.

samsung-smart-things-iot-ifa-2015-4

سامسونگ در جریان کنفرانس خود در شهر برلین آلمان و در میعاد گاه ایفا ۲۰۱۵، از بلوری پلیر جدید خود که وضوح الترا- اچ دی داشته و ۶۴ رنگ بیشتر از مدل قبلی خود دارد، رنمایی کرد. این بلوری پلیر از طراحی خمیده بهره برده و بسیار زیبا به نظر میرسد. نام این مدل از بلوری-پلیر UBD-K8500 بوده و دارای ۱۰۰ گیگابایت حافظه ی داخلی است. سامسونگ از قیمت این بلوری-پلیر حرفی نزد اما اذعان داشت که قیمت آن کمتر از ۵۰۰ دلار خواهد بود و در سال آینده در اروپا و آمریکا عرضه ی رسمی خواهد شد. کیفیت تصویر شارپ یا همان ۴K، ۴ برابر HD بوده و شما از تماشای تصاویر ۴K انگشت به دهان خواهید ماند. دیسک هایی که با این کیفیت تصویر عرضه می‌شوند حدود ۳۰ دلار قیمت خواهد داشت. امروزه بسیاری از تلویزیون های هوشمند جدید از رزولوشن ۴K پشتیبانی خواهند کرد و حتی خیلی از گیمر ها در سیستم خود نمایشگر های شارپ به کار برده اند؛ جالب تر از آنکه اولین گوشی با صفحه نمایش شارپ نیز دیروز توسط سونی معرفی شد و حرفی برای گفتن نگذاشت. این بلو-ری پلیر ۱۰۰ گیگابایت فضای هارد داشته و میتواند از هارد اکسترنال و دیسک بلوری ۴K پشتیبانی کند.

در ادامه می توانید ویدیو کنفرانس سامسونگ را مشاهده کنید. لازم است ذکر کنم که این ویدیو استریم بوده و دقایق ابتدایی آن، فقط تیزر می باشد، بنابراین به دقایق ۴۷ به بعد رفته تا کنفرانس را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید