تصاویری از فبلت سری G4 ال جی در تنا فاش شد - تکفارس 
تصاویری از فبلت سری G4 ال جی در تنا فاش شد - تکفارس 

تصاویری از فبلت سری G4 ال جی در تنا فاش شد

سعید فضل اله زاده
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 21:45
تصاویری از فبلت سری G4 ال جی در تنا فاش شد - تکفارس 

امروز خبر هایی از شرکت کره ای ال جی رسیده است که اعلام می کند این شرکت قصد تولید فبلت جدیدی دارد. این فبلت که تحت سری جی ۴ احتمالا توزیع می شود، عکس هایی از آن منتشر شده که برخی ویژگی ها مانند قاب فلزی و کاور قسمت پشت گوشی که قابل تعویض است، در این فبلت وجود دارد. با تمام این ها هنوز مشخص نیست نام این فبلت جی ۴ نوت باشد یا پرو. با ما همراه باشید.

امروز عکس هایی از فبلت جدید ال جی در سایت تنا مشخص شد که مشخصات ظاهری این گوشی را فاش می کند. عکس هایی که در زیر مشاهده می کنید، مربوط به این فبلت است که با نام مستعار LG-H968 اعلام شده است. پیش از ادامه ی توضیحات باید اعلام کنیم که هنوز مشخص نیست این فبلت جی ۴ جدید، مدل پرو باشد یا نوت.

در قسمت بالا، گودی مربوط به سنسور های نوری و proximity وجود دارند که نسبت به نسخه های پیشین، مدل اصلاح شده تر و بهتری هستند. دوربین جلو نیز در بالا سمت راست گنجانده شده است. این تصاویر نشان دهنده ی قاب فلزی این دستگاه هستند که به نظر می رسد ال جی قصد استفاده از این نوع را دارد، هرچند مشخص نیست ال جی از فلز استفاده کند یا خیر و این نکته حقیقت داشته باشد یا خیر، چرا که ال جی ثابت کرده در ساخت وسایل پلاستیکی با نوشته های حک شده ی فلزی، تبهر خاصی دارد و این کار را به خوبی انجام داده است، اما برعکس آن را هنوز مشاهده نکرده ایم.

قسمت پشت گوشی نیز کاوری وجود دارد که کاربر به راحتی می تواند آن را از جایش به بیرون بیاورد و آن را تعویض کند، دوربین اصلی که فلاش ال ای دی دوگانه از آن حمایت می کند و لوگوی شرکت ال جی وجود دارد. اما مشخص نیست دکمه ی پاور این دستگاه حالت دایره ای داشته باشد یا از حسگر اثرانگشت استفاده کند.

LG-G4-NotePro-Photos-1

برخلاف عکس های قبلی تنا از دستگاه های مختلف، این بار این سازمان هیچ جمله ای از بابت مشخصات داخلی و اندازه صفحه نمایش و وضوح آن اعلام نکرده است. در همین حال که چندی است عکس هایی از فبلت جی ۴ پرو/نوت منتشر می شود، نویدبخش این نکته است که به زودی و در طی ماه های آتی شاهد حضور این فبلت در بازار های جهانی خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.