IFA 2015: سامسونگ Galaxy Gear S2 را به طور کامل معرفی کرد - تکفارس 
IFA 2015: سامسونگ Galaxy Gear S2 را به طور کامل معرفی کرد - تکفارس 

IFA 2015: سامسونگ Galaxy Gear S2 را به طور کامل معرفی کرد

محمدرضا قدمگاهی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 22:55
IFA 2015: سامسونگ Galaxy Gear S2 را به طور کامل معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 تقریبا در مقابل شرکت سونی حرفی بریا گفتن نداشت. این شرکت پر آوازه ی کره ای سرانجام در برلین و در ساعت ۲۱:۳۰ دست به معرفی کامل Galaxy Gear S2 زد. این ساعت هوشمند که بر پایه ی سیستم عامل تایزن ساخته شده است حال اعلام شد که نسخه ای با آندروید این ساعت هوشمند نیز در نظر گرفته شده است. سامسونگ نمایشی مختصری از این ساعت هوشمند در Unpacked 2015 داشت و دلیل آن نیز دریافت باز خورد های بیشتر از طرفداران و منتقدان بود. اهالی کره ی جنوبی در آخر و در کنفرانس Unpacked خود در IFA 2015، از ساعت هوشمند خود یعنی گیر اس ۲ به طور کامل پرده برداری نمود.

این ساعت هوشمند بسیار بحث بر انگیز است. میگویم بحث بر انگیز چون این ساعت تایزنی فقط بر روی گوشی های هوشمند با ۱.۵ گیگابایت رم بالاتر و آندروید ۴.۴.۴ به بالا سازگار است و اولین تست کننده این ساعت هوشمند که Galaxy S6 edge plus بود، به خوبی از پس آن بر آمد و مشکلی نداشت.

سامسونگ اعلام کرده است که سیستم عامل تایزن به صورت جدی در حال توسعه بوده و شما میتوانید تا آخر امسال با این ساعت هوشمند بیش از ۱۰۰۰ برنامه و اپلیکیشن را در قاب دَوار این ساعت فلزی زیبا، مشاهده کنید. کار کردن با این ساعت هوشمند نیز بسیار زیاد لذت بخش است. یک چرخاننده در کنار نمایشگر ۱.۲ اینچی این ساعت وجود دارد که برنامه های آن را برای شما تشریح کرده و شما میتوانید با یک لمس ساده، آن ها را باز کنید و از برنامه ها استفاده لازم را ببرید.

این گجت هوشمند کوچک فلزی بیشتر شبیه به فیلم های هالیوودی علمی-تخیلی است و کار کردن با آن حسی عجیب به انسان القا خواهد کرد. وضوح تصویر ۳۰۰ در ۳۰۰ و تراکم پیکسلی ۲۰۵ بر هر اینچ از نوع Amoled این تجربه را زیبا تر خواهد کرد.

نسخه ی قبلی این ساعت هوشمند ۴۲ میلیمتر پهنا داشت ولی Galaxy Gear S2 تنها ۲ میلی متر کاهش سایز داشته و ۴۰ میلی تر است. این ساعت هوشمند در دو سایز مردانه و زنانه و قابلیت شخصی سازی بند ساعت عرضه خواهد شد. هنوز برنامه های زیادی برای آن منتشر نشده است ولی شما میتوانید از برنامه هایی مثل ESPN به وسیله Wi-Fi خود ساعت، استفاده کنید. باید ببینیم که فرمولی که سامسونگ در ساخت این ساعت هوشمند استفاده کرده است، موفقیت آمیز است یا خیر!

gearloop-compressor

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.