احتمال عرضه ی LG G4 Note در ماه اکتبر - تکفارس 
احتمال عرضه ی LG G4 Note در ماه اکتبر - تکفارس 

احتمال عرضه ی LG G4 Note در ماه اکتبر

امیرحسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 23:46
احتمال عرضه ی LG G4 Note در ماه اکتبر - تکفارس 

چندی پیش، شایعاتی منتشر شد که نشان می دهد که شرکت کره ای LG قصد دارد تا پرچم دار جدید خود را در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۵ عرضه کند، به تازگی برخی از شایعات درباره ی این اسمارت فون، مانند بهره بردن از یک قاب فلزی توسط شرکت کره ای رد شده است، اما به نظر می رسد که هیچ چیز جلوی عرضه ی آن را نخواهد گرفت.

 

احتمال دارد تا پرچم دار جدید شرکت LG را با نام G4 Pro یا G4 Note بشناسیم، البته هر دوی این نام ها از دل شایعاتی بیرون آمدند که هر مشترک LG مایل به باور آن است، با ما همراه باشید.

 

یک گزارش که توسط نشریات داخلی کره ی جنوبی منتشر شده است، به ما نشان می دهد که پرچم دار جدید LG در دهم اکتبر عرضه خواهد شد، توجه داشته باشید که این خبر توسط یکی از مقامات بلند پایه ی شرکت LG به صورت خیلی مختصر منتشر شده است.

پیش از این از برخی اطلاعات این گجت آگاه بودیم، باتری این دستگاه قابلیت جدا شدن از آن را دارد که این می توانید نکته ی مثبتی باشد، احتمال دارد که G4 Pro یا G4 Note به همراه یک قلم عرضه شود، البته هنوز تکه های این پازل تکمیل نشده اند، البته با توجه به آنکه این دستگاه در ماه آینده عرضه خواهد شد، می توانیم به امیدوار باشیم که قطعات گم شده ی این پازل کره ای در هفته های آینده پیدا شودند، زمان همه چیز را معلوم خواهد کرد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع ( به زبان کره ای )

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.