سری G4 و دستگاه های جدید - تکفارس 
سری G4 و دستگاه های جدید - تکفارس 

سری G4 و دستگاه های جدید

سعید فضل اله زاده
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 00:57
سری G4 و دستگاه های جدید - تکفارس 

شرکت ال جی هر ساله یک گوشی هوشمند پرچمدار تولید می کند که هدف اصلی آن، تصاحب بازار کشور مقصد، یعنی کره ی جنوبی است که در مقطع زمانی خاصی موفق می شود و در مقاطع دیگر نیز این موفقیت ها کاهش می یابد. هم چنین از آن جایی که ممکن است همه ی افراد توان خرید گوشی های گران قیمت رده بالا را نداشته باشند، این شرکت در سال جاری دست به تولید مدل های دیگری از پرچمدار فعلی با مشخصات پایین تر و طبعا قیمت کمتر زده است. این بار نیز خبر هایی از این شرکت منتشر شده که نشان می دهد ال جی قصد تولید دو گوشی هوشمند دیگر در خانواده ی G4 دارد. با ما همراه باشید.

از زمانی که ال جی گوشی هوشمند و پرچمدار خود به نام G4 را معرفی کرده، تقریبا پنج ماه می گذرد. و از آن جایی که قدرت خرید تمامی افراد یکسان نیست و برخی هم مایل به استفاده از گوشی های کوچک تر تحت نام پرچمدار باشند، این شرکت اقدام به تولید گوشی هایی با قیمت مناسب تر کرده است که از جمله ی آن ها می توان به G4 کامپکت و G4 استایلو اشاره کرد. اما ال جی به این دو گوشی بسنده نکرده و باز هم دست به تولید شده است. گوشی های جدید ظاهرا قرار است پس از پیشوند G4، نام Graphy و Script به خود بگیرند.

ال جی پیش تر صحبت هایی از تولید فبلت های رده بالا در سه ماهه ی آخر سال ۲۰۱۵ کرده بود، اما توضیحات بیشتری هیچگاه ارائه نکرده بود. حال احتمال می رود که این دو دستگاه جدید، همان فبلت های مذکور ال جی باشند و شاید در آینده ای نزدیک در همین سال معرفی، تولید و توزیع شوند. دستگاه های سری G4 شرکت ال جی از امکاناتی نظیر درگاه کارت حافظه میکرو اس دی و باتری قابل بهره می برند که این ها می توانند برگ برنده ی دستگاه های جدید در بازار های جهانی باشند.

در همین حال اخباری از فبلت میان رده ی دیگری از ال جی به گوش می رسد که ظاهرا قرار است با نام G4 Note معرفی شود. به هر حال این ها تنها شایعاتی هستند که ممکن است حتی هیچگاه رنگ و بوی حقیقت به خود نگیرند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.