گزارش: فروش گوشی های پرچمدار آندرویدی سودآور نیست - تکفارس 
گزارش: فروش گوشی های پرچمدار آندرویدی سودآور نیست - تکفارس 

گزارش: فروش گوشی های پرچمدار آندرویدی سودآور نیست

محمدرضا قدمگاهی
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 00:24
گزارش: فروش گوشی های پرچمدار آندرویدی سودآور نیست - تکفارس 

گزارشات حاکی از آن هستند که فروش گوشی های آندرویدی اصلا خوب نبوده است. از شیائومی ۱۵۰ دلاری گرفته تا اکسپریا های ۱۰۸۰p و Note 5 با بدنه ی فلزی و صفحه نمایش ۲K و دو برابر اچ دی!. هیچ کدام از این گوشی های هوشمند تا به حال نتوانستند با امکانات ویژه ی خود و گستردگی آنها در بخش نرم افزار و حتی سخت افزار، به گرد پای آیفون های اپل برسند. مثل اینکه شرکت اپل تمامی شرکت های موبایل محبوب را یک تنه حریف بوده، حداقل تا الان که اینطور بوده است.

وسعت حالت انتخابی که در گوشی های آندرویدی وجود را در هیچ گجت دیگری نمیتوان یافت. شما یک لحظه گوشی های HTC را در نظر بگیرید که یک بلوک آلمینیوم هستند یا گوشی های سامسونگ که بیشتر طراحی کلاسیک دارند. بیایید سری به سونی جوان پسند بزنیم، سیستم ضد آب IP67 و فیلمبرداری بی نظیر ۴K به همراه یک لنز دوربین بی همتا، هیچ کدام نتوانستند جلو دار گوشی های شرکت اپل شوند.

این در حالی است که شما در یک گوشی اپل، رم ۱گیگابایتی، سیستم عامل ساده iOS و یک سری امکانات کلیشه ای دیگر می‌بینید، اما محبوبیت این شرکت هنوز نیز زبان زد خاص و عام است.

جدول فروش ضمیمه این گزارش:

Mobile-industry-Q2-results

 

هنوز نیز پیوستن به جمع پر فروش ها دیر نیست! تا ۱۸ شهریورماه صبر میکنیم تا ببینیم که اپل چه دستاوردی را برای ارائه به طرفداران آماده کرده اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.