IFA 2015: آلکاتل دو اسمارت فون جدید معرفی کرد | جدال رنگارنگ - تکفارس 
IFA 2015: آلکاتل دو اسمارت فون جدید معرفی کرد | جدال رنگارنگ - تکفارس 

IFA 2015: آلکاتل دو اسمارت فون جدید معرفی کرد | جدال رنگارنگ

محمدرضا قدمگاهی
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 10:47
IFA 2015: آلکاتل دو اسمارت فون جدید معرفی کرد | جدال رنگارنگ - تکفارس 

آلکاتل در همایش سالانه IFA 2015 ترجیح داد تا به دو سری POP خود توجهی کند و دو مدل از دو سری آن را به نمایش عام بگذارد. این شرکت اعلام کرد که این دو گوشی هوشمند دارای رنگ های متنوع و زیاد برای هر دو سری Pop بوده و شما در انتخاب قاب های جانبی برای این گوشی، هیچگاه محدودیت نخواهید داشت.

سری Pop Star دو نسخه ی مختلف ۳G و ۴G را دارا بوده و نسخه ی ۳G آن دارای پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی MediaTek MT6580، رم یک گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز به درگاه microSD به علاوه یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰P، میباشد. همچنین یک دوربین ۸مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو نیز برای این موبایل هوشمند در نظر گرفته شده است.

در طرف دیگر سری  Pop Star یک مدل دیگر دارد که دارای یک پردازنده مدل ۱GHz quad-core 64-bit MediaTek MT6735P – یک گیگابایت رم – باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری – دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و ۵مگاپیکسل در جلو – میباشد. همچنین ۱۶ گیگابایت برای این گوشی حافظه ی داخلی تعبیه شده است.

در طرف دیگر سری POP UP را می‌بینیم. یک پردازنده میان رده octa-core 1.4GHz Snapdragon 610 به علاوه ۲ گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش ۵ اینچی HD 720P و دوربین ۱۳ مگاپیکسل به فوکوس ۲.۰ به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، یک گوشی پرچمدار را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است که این دو گوشی هوشمند در رنگ های سرمه ای، آبی نفتی، سیاه، سفید و قرمز توت فرنگی عرضه خواهند شد و دارای قاب های اختصاصی بی شماری خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.