ورود مرورگر فایرفاکس به اپ استور تا پایان سال - تکفارس 
ورود مرورگر فایرفاکس به اپ استور تا پایان سال - تکفارس 

ورود مرورگر فایرفاکس به اپ استور تا پایان سال

سعید فضل اله زاده
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 16:14
ورود مرورگر فایرفاکس به اپ استور تا پایان سال - تکفارس 

شرکت موزیلا امروز اعلام کرده است که نسخه ی پیش نمایشی از مرورگر فایرفاکس را در اپ استور کشور نیوزلند قرار داده تا کاربران این کشور، این مرورگر محبوب را دریافت کنند و پس از استفاده، نظرات خود را به موزیلا اعلام کنند. پس از آن نیز موزیلا قرار است فایرفاکس را در اپ استور چند کشور دیگر نیز در دسترس قرار دهد و تا پایان سال به صورت عمومی در اپ استور قرار دهد. با ما همراه باشید.

شرکت موزیلا امروز اعلام کرده که کاربران کشور نیوزلند از امروز می توانند با مراجعه به اپ استور، مرورگر فایرفاکس را در گوشی خود نصب نمایند و از آن استفاده کنند. در ادامه اضافه کرده که از کاربران می خواهیم تا پس از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. هم چنین موزیلا گفته که پس از این کشور، به سراغ چند کشور دیگر و دریافت نظرات کاربران آن ها خواهد رفت و نهایتا تا پایان سال، تمامی کاربران دستگاه های اپل می توانند از این مرورگر محبوب در دستگاه های هوشمند اپلی خود بهره ببرند.

قابلیت جدیدی که موزیلا در این نسخه از فایرفاکس به آن اضافه کرده، Intelligent Search نام دارد که این قابلیت در هنگام جستجو به کاربران اجازه ی دیدن پیشنهاد های دیگر برای جستجو را می دهد. دیگر قابلیت این ویژگی، انتخاب موتور جستجوی مورد نظر شما است. فایرفاکس به شما اجازه می دهد تا رمز های عبور، تاریخچه و تب های باز موجود در نسخه ی دسکتاپ این مرورگر را با استفاده از حساب کاربری فایرفاکس، به دستگاه آیفون خود انتقال دهید.

موزیلا شدیدا مشتاق دریافت نظرات کاربران شرکت اپل از بابت مرورگر فایرفاکس است تا ایرادات این نسخه را برطرف کند که زمانی که قصد توزیع جهانی آن را دارد، بی نقص ترین نسخه را در ابتدا ارائه کند. هم چنین در بخش Settings/Support/Send Feedback می توانید نظرات خود را برای این شرکت ارسال کنید.

FFx-iOS_iPhone6plus-Feedback_PR-wTag-Mag_EN

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.