ZTE Axon Elite آماده ی عرضه ی جهانی است - تکفارس 
ZTE Axon Elite آماده ی عرضه ی جهانی است - تکفارس 

ZTE Axon Elite آماده ی عرضه ی جهانی است

امیرحسین
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 17:12
ZTE Axon Elite آماده ی عرضه ی جهانی است - تکفارس 
مدتی است که شرکت چند ملیتی ZTE که دفتر مرکزی آن در چین قرار دارد، طرح Axon خود را راه اندازی کرده است، پیش از این، شرکت مذکور با عرضه ZTE Axon Pro، این طرح را در چین و ایالات متحده آغاز کرده بود اما شرکت چینی قصد دارد تا این طرح را با عرضه ی ZTE Axon Elite در سایر نقاط دنیا گسترش دهد، برای اولین قدم، شرکت نام برده، اسمارت فون جدید را از طریق خرده فروشی eBay، در قاره ی سبز عرضه خواهد کرد، با ما همراه باشید.
شرکت ZTE، روز ۲۴ سپتامبر، عرضه ی ZTE Axon Elite را در فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا، به ترتیب با قیمت ۴۲۰ یورو و ۳۰۰ پوند آغاز خواهد کرد، اندکی بعد، شرکت چینی، تجارت خود را به وسیله ی خرده فروشی آلمانی Media Markt، که با یکدیگر رابطه ی نزدیکی دارند، گسترش خواهد داد.
مدتی بعد، ZTE Axon Elite ویزای چند کشور دیگر را هم دریافت خواهد کرد، این کشور ها عبارتند از ترکیه، مکزیک، سنگاپور، مالزی، تایلند، هنگ کنگ، روسیه و فیلیپین، البته هنوز اطلاعی از قیمت عرضه ی اسمارت فون نام برده در این کشور ها در دسترس نیست، البته با توجه به عوارض و مالیات محلی، بعید است که قیمت ها، در همه ی کشور ها یکسان باشد.

از نکات بر جسته ی ZTE Axon Elite می توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، سیستم امنیتی سه کاره ی بیومتریک (اسکنر اثر انگشت، صدا و چشم)، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p و چیپست Snapdragon 810، اشاره کرد.

توجه داشته باشید که ZTE Axon Elite با ZTE Axon Pro که چندی پیش فروش خود را در ایالات متحده آغاز کرد، متفاوت است، به عنوان مثال، ZTE Axon Pro دارای صفحه نمایش QHD است که ZTE Axon Elite فاقد آن خواهد بود، البته این مسئله به معنای موضوع که ZTE Axon Elite از ZTE Axon Pro ضعیف تر است، نیست، گجت آماده ی عرضه جهانی، دارای سیستم امنیتی سه کاره ی بیومتریک است که مدل آمریکایی از آن بی بهره است.
با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید