هزینه ۴۲۵$ میلیون دلاری BlackBerry برای قسمت امنیتی گوشی های هوشمند - تکفارس 
هزینه ۴۲۵$ میلیون دلاری BlackBerry برای قسمت امنیتی گوشی های هوشمند - تکفارس 

هزینه ۴۲۵$ میلیون دلاری BlackBerry برای قسمت امنیتی گوشی های هوشمند

وحید درگایی
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 23:07
هزینه ۴۲۵$ میلیون دلاری BlackBerry برای قسمت امنیتی گوشی های هوشمند - تکفارس 

بلکبری که در حال حاضر نیز از لحاظ امنیتی کامل چهره شناخته شده ای است، با خریدن شرکت mobile security firm Good Technologies با قیمت ۴۲۵ میلیون دلار ، قدم محکم دیگری در زمینه امنیت دستگاه هایش برداشت. این مالکیت جدید به بلکبری این اجازه را می دهد که بیشتر از قبل قسمت امنیتی دستگاه هایش را تقویت کند و از مشکلاتی مانند باگ هایی که جدیدا اندروید را تهدید می کند پیشگیری کند.

این شرکت که بیشتر برای اپلیکیشن های سیستم عامل های دیگر،سیستم امنیتیشان را طراحی می کرد ، حالا در زیر نظر بلکبری نیز قرار است این وظیفه خود را ادامه داده و در کنار آن به صورت تخصصی برای بلکبری کار کند. ۶۴% از دستگاه هایی که امنیتشان بر عهده این شرکت بوده است همگی از سیستم عامل iOS بهره می برند و در کنار آن درصد زیادی از دستگاه های اندرویدی و ویندوز فونی قرار دارد. این سیستم به کاربر این اجازه را می دهد که با گذاشتن سیستم های مختلف امنیتی، دستگاهش را ایمن کند و در کنار آن، از مصرف بیش از حد دیتا جلوگیری کرده و امنیت ارتباط بین اپلیکیشن ها را تضمین می کند.

Good Technology توسط ۶۲۰۰ شرکت و ارگان استفاده می شود که در آن ها می توان به بانک ها،سیستم های هوافضا و وزارت دفاع نیز اشاره کرد.

در رابطه با این مسئله جان چن، مدیر عامل بلکبری می گوید:

با خریدن Good Technology بلکبری می تواند راحت تر به حل یکی از بزرگ ترین مشکلات دنیای موبایل بپردازد. با پرورش دادن این قسمت و تقویت کردن آن، دیگر مشتریان ما از بابت مورد تهاجم سایبری واقع شدن نگرانی ای نخواهند داشت.این سیستم امنیتی قرار نیست برای گوشی های خاصی ارائه شود و همه ی گوشی ها می توانند از آن بهره ببرند. همانند بلکبری، Good Technology نیز پیشرفت های قابل توجهی را در زمینه امنیت سایبری انجام داده است و به کمک بلکبری می تواند به پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید