با سه گجت جدید Alcatel آشنا شوید - تکفارس 
با سه گجت جدید Alcatel آشنا شوید - تکفارس 

با سه گجت جدید Alcatel آشنا شوید

امیرحسین
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - 12:30
با سه گجت جدید Alcatel آشنا شوید - تکفارس 

شرکت Alcatel را با اسمارت فون های متوسط می شناسند، این بار این شرکت با ۳ گجت جدید بازگشته است، Idol 3C و OneTouch Pixi First نام دو اسمارت فون و  OneTouch Pixi 3 نام تبلت جدید این شرکت هستند.

OneTouch Idol 3C بهترین محصول شرکت Alcatel، بین محصولاتی که در IFA 2015 معرفی شدند، می باشد، البته این گجت شباهت بسیاری به OneTouch Idol 3 دارد، اسمارت فون جدید Alcatel دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD می باشد.

OneTouch Idol 3C داری دو پردازنده ی پردازنده ی چهار هسته ای با چیپست Snapdragon 615، می باشد، این دو پردازنده دارای دقت پردازش ۱.۵ و ۱.۰ گیگاهرتز می باشند، حافظه ی رم این دستگاه ۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود، این گجت نیز مانند OneTouch Idol 3 تک سیم کارته خواهد بود و دوربین اصلی آن با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل تصویر برداری خواهد کرد، البته دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

OneTouch Idol 3C از ۲G, 3G , LTE Cat.4 پشتیبانی خواهد کرد، همچنین دارای قابلیت های ارتباطی Wi-Fi a/b/g/n, Bluetooth 4.1 , NFC ،GPS و رادیو FM خواهد بود، باتری این اسمارت فون ۲۹۱۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

حال می رسیم به OneTouch Pixi First، این گجت صفحه نمایشی ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۸۰ خواهد داشت، دارای پردازنده ی چهار هسته ای با دقت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز و چیپست Spreadtrum SC7731 خواهد بود، حافظه ی رم این دستگاه ۵۱۲ مگابایت خواهد بود و تنها ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت، البته شما می توانید به وسیله microSD آن را ارتقا دهید.

دوربین اصلی این دستگاه ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسلی خواهد بود، قابلیت های ارتباطی OneTouch Idol 3C تنها به ۲G و ۳G محدود می شود، این گجت از دو سیم کارته از داریا بلوتوث ۲.۱ و Wi-Fi b/g/n خواهد بود.

همچنین باید گفت که این دستگاه از GPS و رادیو FM پشتیبانی خواهد کرد، اما متاسفانه باتری این دستگاه تنها ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعت گنجایش خواهد داشت، این گجت ۱۲۲ میلی متر طول، ۶۴.۴ میلی متر عرضه و ۹.۷ میلی متر ضخامت خواهد داشت.

Alcatel OneTouch Pixi 3 بزرگ ترین تبلت سری Pixi می باشد، مانند مدل هشت اینچی Alcatel OneTouch Pixi 3، مدل ۱۰ اینچی هم با رزولوشن ۱,۲۸۰ × ۸۰۰ عرضه خواهد شد، این تراکم پیکسلی با ۱۴۹ppi یکی از ضعیف ترین تبلت ها در این زمینه است.

در پردازنده ی دو هسته ای این تبلت که ۱.۳ گیگاهرتز دقت پردازش خواهد داشت، از چیپست Mediatek MT8127 استفاده خواهد شد، البته نکات نا امید کننده ی این تبلت تمامی ندارد، گفته می شود که Alcatel OneTouch Pixi 3 تنها یک گیگابایت رم خواهد داشت، حافظه ی داخلی این گجت ۱۶ گیگابایتی خواهد بود و قابلیت ارتقا به وسیله ی کارت حافظه تا سقف ۶۴ گیگابایت را خواهد داشت، دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن دو مگاپیکسلی خواهد بود.

این تبلت از Wi-Fi پشتیبانی خواهد کرد و رابطه ی خوبی با رادیو ندارد و از آن بی بهره است، اما این تبلت GPS و Bluetooth 4.1 برخوردار است، ظرفیت باتری Alcatel OneTouch Pixi 3 را می توانیم جز محدود نکات مثبت آن دانست، گنجایش باتری آن ۴۰۶۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود، تبلت ۱۰ اینچی ۲۵۵.۵ میلی متر طول، ۱۵۵ میلی متر عرض و ۹.۵ میلی متر ضخامت خواهد داشت.

همچنین شما می توانید جزئیات مربوط به دو اسمارت فون دیگر Alcatel که در IFA 2015 معرفی شدند را اینجا ببینید.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.