هر آنچه که باید از کنفرانس خبری اپل انتظار داشت - تکفارس 
هر آنچه که باید از کنفرانس خبری اپل انتظار داشت - تکفارس 

هر آنچه که باید از کنفرانس خبری اپل انتظار داشت

یاشار فتحعلی زاده
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - 10:00
هر آنچه که باید از کنفرانس خبری اپل انتظار داشت - تکفارس 

درود بر شما. این روز ها سایت تکفارس با بارانی از اخبار نمایشگاه IFA 2015 رو به رو است و به قدری رسیدن به همه اخبار و حواشی سایت، مخصوصا کنفرانس های خبری وقت ما را گرفته که واقعا رسیدن به بخش های دیگر، مخصوصا تهیه مقاله های آموزشی سخت شده است. با این حال، ما باز برنامه های آینده را فراموش نکرده ایم و برای رویداد های خبری آینده نیز برنامه داریم. یکی از بزرگ ترین رویداد هایی که فقط چند روز به آن مانده است، کنفرانس خبری اپل می باشد. این کنفرانس به قدری مهم می باشد، که حدس زده می شود، میزان افرادی که این کنفرانس خبری را به صورت زنده، از طریق سرویس های استریم مشاهده خواهند کرد، از میزان افرادی که کنفرانس های خبری کمپانی های مختلف در IFA را مشاهده کرده بودند، بیشتر باشد. با این که همه می دانند تقریبا قرار است در این کنفرانس چه محصولاتی معرفی شود، باز شور و اشتیاق خاصی برای زود تر رسیدن این کنفرانس خبری مشاهده می شود. با هم نگاهی به دستگاه هایی که قرار است در کنفرانس خبری اپل معرفی شوند، می اندازیم.

دستگاه هایی که قرار است در این کنفرانس خبری معرفی شوند، تقریبا لو رفته اند و مشخصات فنی آن ها نیز تا حدودی در فضای مجازی پخش شده است. اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم که قرار است، رونمایی چه دستگاه هایی را مشاهده کنیم، باید گفت که قرار است دو گوشی محبوب Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s Plus معرفی شوند. در کنار آن ها گویا قرار است مدل جدید Apple iPad Pro و Apple iPad mini 4 معرفی شود. البته شایعات زیادی نیز وجود دارند که گویا قرار است در کنار این محصولات، یک ساعت اپل طلایی رنگ و ارزان قیمت نیز معرفی شود. خب با هم یک نگاهی به این محصولات می اندازیم و شایعات و اطلاعات منتشر شده درباره آن ها را با هم مرور می کنیم.

هر آنچه در مورد گوشی های Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s Plus می دانیم

اگر از همراهان سایت تکفارس باشید و مطالب ما را دنبال کرده باشید، می دانید که قبلا مقاله ای در مورد گوشی های جدید اپل تهیه و منتشر کرده بودیم. در این مقاله به همراه ویدیو های مختلفی که از فضای مجازی جمع آوری کرده بودیم، یک مقاله که تمام مشخصات منتشر شده یا لو رفته و حتی شایعات در مورد این گوشی ها را در خود گنجانده بود، تهیه و منتشر کردیم، که می توانید از این قسمت به مقاله رفته و مطالعه اش کنید. البته شایعات بعد از منتشر شدن آن مقاله هم وجود داشت، که ما هم آن شایعات را برای شما قرار می دهیم.

مشحصات منتشر شده گوشی های جدید اپل:

  • پردازشگر A9
  • ۲ گیگا-بایت رم
  • دوربین پیشرفته ۱۲ مگاپیکسلی
  • طراحی دقیقا مانند iPhone 6
  • قاب شیشه ای از جنس آلومینیوم سری ۷۰۰۰ که انعطاف پذیری کمتری دارد
  • Force Touch
  • Touch ID پیشرفته
  • رنگ های طلایی، رز طلایی، نقره ای، خاکستری

iphone6-stock-photo

یکی از شایعات منتشر شده، درباره این موضوع است که شاهد عرضه گوشی های با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگا-بایتی خواهیم بود. قبلا گفته شده بود که گوشی های اپل در گزینه های قابل انتخاب ۳۲ و ۶۴ گیگا-بایتی عرضه خواهند شد. همچنین شایعه شده که این گوشی ها باریک ترین گوشی خانواده iPhone نخواهند بود.

پایگاه خبری MacRoumors اذعان دارد که حجم این آیفون جدید ۱۳۸٫۱۹ * ۶۷٫۶۸ * ۷٫۰۸ mm بوده و بزرگتر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد، اما جای امیدواری است که این آیفون ۰٫۲ میلی متر از برادر بزرگ تر خود یعنی iPhone 6 باریک تر است، ولی این تفاوات اندازه اصلا با چشم قابل تشخیص نخواهد بود. این در حالی است که نسخه ی قبلی این آیفون حجمی معادل ۱۳۸٫۱ * ۶۷٫۰ * ۶٫۹ mm داشت و کمی بزرگتر از iPhone 6s به شمار می‌رود.

همچنین در اندازه گیری ها ثبت شده است که iPhone 6S Plus به اندازه ی ۰٫۲ میلی متر از برادر بزرگترش، iPhone 6Plus، لاغر تر خواهد بود. به هر حال قرار است به لطف تکنولوژی Force Touch اپل، این آیفون کمی لاغر تر از گذشته ظاهر شود.

 

The-iPhone-6s-will-be-a-bit-thicker-than-the-iPhone-6 (1)

The-iPhone-6s-will-be-a-bit-thicker-than-the-iPhone-6

اگر این اطلاعات برای شما کافی نیست، می توانید از این مقاله که قبلا تهیه کرده ایم، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هر آنچه که از Apple iPad Pro و Apple iPad mini 4 می دانیم

چند روز آینده قرار است که اپل از گوشی های جدید خود یعنی Apple iPhone 6s و همچنین Apple iPhone 6s Plus رونمایی کند. اما طبق اخباری که از یک منبع معتبر به دستمان رسیده، اپل می خواهد در کنفرانس خبری خود، از Apple iPad mini 4 و همچنین Apple iPad Pro رونمایی کند. در حال حاضر سومین مدل Apple iPad Air در دست ساخت می باشد، برای همین فکر نمی کنیم تا سال ۲۰۱۶ خبری از رونمایی و عرضه این تبلت بشنویم.
Apple iPad Pro دارای یک کد داخلی به نام J98/J99 می باشد. این آی پد دارای سیستم عامل از قبل نصب شده iOS 9.1 خواهد بود، که می تواند قابلیت های زیادی به Siri بدهد. در iPad Pro از تکنولوژی Force Touch استفاده شده و این آی پد دارای دو بلندگو در بالا و پایین خود می باشد. هنوز سایز صفحه Apple iPad Pro مشخص نشده،  ولی انتظار می رود، که این آی پد صفحه ۱۲٫۹ اینچی داشته باشد.
Apple iPad mini 4 هم از یک چیپست به روز شده استفاده خواهد کرد و می تواند از برنامه های split-screen پشتیبانی کند. هر دو دوربین این تبلت انتظار می رود که برآمده باشند. از نظر طراحی نیز انتظار می رود که iPad mini 4، باریک تر از iPad mini فعلی در بازار باشد
Apple-iPad-Pro-concept-by-Martin-Hajek

شایعه رونمایی یک Apple Watch طلایی و ارزان قیمت

افرادی که در حال حاضر قصد خرید یک اپل واچ طلایی را دارند، ملزم به پرداخت حداقل ۱۰ هزار دلار می باشند (که برخی مدل های طلایی این ساعت به ۱۷،۰۰۰ دلار نیز می رسند). اما اخباری در راه هست که این احتمال را می دهد تا در هفته های آینده ما شاهد یک مدل جدید ساعت اپل در رنگ طلایی با قیمت بقیه رنگ های این ساعت باشیم.

با توجه به اطلاعاتی که New York Times داده است، یک مدل ارزان قیمت از Apple Watch در رنگ طلایی همراه با رونمایی از iPhone 6s و iPhone 6s Plus در هفته ی آینده؛ نهم سپتامبر معرفی خواهد شد.

apple-watch-edition-18-karat-gold-cases-1364x768

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از قیمت این ساعت در دسترس نیست اما انتظار می رود که بتوان با حداقل قیمت ۳۴۹ و حداکثر قیمت ۵۴۹ دلار یک Apple Watch در رنگ طلایی تهیه کرد. نیویورک تایمز هم چنین معتقد است که یک کیبورد جدید برای این آی پد معرفی خواهد شد. در کنار این ها یک Apple TV جدید برای این رویداد در نظر گرفته شده است. شایعات همچنان ادامه دارد، البته نمی توان درستی همه این شایعات را تایید کرد و باید صبر کرد تا کنفرانس اپل شروع شود. شایعاتی مانند رونمایی یک گوشی ایفون چهار اینچی تا معرفی یک کنسول بازی اپل که بتواند با PS4 و Xbox One رقابت کند. همه این ها شایعاتی هست که از طریق رسانه ها و بعضی اوقات فانتزی های طرفداران به اینترنت راه یافته است.

یک خبر خوب برای شما عزیزان این است که سایت تکفارس به طور کامل کنفرانس خبری اپل را پوشش خواهد داد. بنابراین با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • گجتي گفت:

    مطلب کامل و جامعی بود منم به نوبه خودم فکر نمیکنم که اپل بتونه در این کنفرانس ایپد پرو را رونمایی کند و این محصول حالا حالاها برای طراحی زمان نیاز دارد