Huawei Nexus 6 توسط Zauba لیست شد - تکفارس 
Huawei Nexus 6 توسط Zauba لیست شد - تکفارس 

Huawei Nexus 6 توسط Zauba لیست شد

امیرحسین
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - 13:37
Huawei Nexus 6 توسط Zauba لیست شد - تکفارس 

شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، Huawei Nexus 6 را دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی نشان داده بودند، اما شواهدی بر خلاف آنچه می پنداشتیم، وجود دارد، Zauba را به خاطر دارید؟ خوب است، اما اگر با این خرده فروشی آشنایی ندارید، باید بگویم که Zauba یک واردکننده ی هندی می باشد، البته این واردات تنها کار آنها نیست، زیرا بخشی از محصولات تولیدی داخل هند نیز به وسیله ی این خرده فروشی صادر می شوند.

یک لیست از محصولاتی که قرار است توسط Zauba وارد شوند، منتشر شده است، این برگه شامل محصولاتی است که از جولای تا آخر سپتامبر عرضه شده و خواهند شد، در این لیست نام Huawei Nexus 6 هم به چشم می خورد، به نظر می رسد که این اسمارت فون دارای ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود، همچنین در این تصویر آمده که این گجت اندرویدی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و قیمت ۶۴۵ دلار عرضه خواهد شد.

Information from import-export site Zauba reveals a 5.5-inch screen for the Huawei Nexus 6

امکان دارد که در این نام نمونه ی اولیه از Huawei Nexus 6 باشد، زیرا تصاویر و اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی حکایت داشت، همه چیز در روز ۲۹ سپتامبر مشخص خواهد شد، زمانیکه هر دو نکسوس امسال معرفی خواهند شد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید