احتمال عرضه ی Lenovo Vibe X3 در آینده ی نزدیک - تکفارس 
احتمال عرضه ی Lenovo Vibe X3 در آینده ی نزدیک - تکفارس 

احتمال عرضه ی Lenovo Vibe X3 در آینده ی نزدیک

امیرحسین
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - 14:10
احتمال عرضه ی Lenovo Vibe X3 در آینده ی نزدیک - تکفارس 

Lenovo Vibe X3 یک اسمارت فون تایید نشده ی شرکت لنوو می باشد که اولین بار در ماه فوریه دیده شد، گفته می شود که این دستگاه به زودی در برخی از مناطق آماده ی خریداری می باشد، البته این مسئله تنها توسط مرکز مخابراتی جمهوری خلق چین تایید شده است، به لطف این مخابرات چین می توانیم نگاه بهتری به Lenovo Vibe X3 داشته باشیم.

گوشی هوشمند جدید شرکت لنوو با اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی عرضه خواهد شد، صفحه نمایش این دستگاه ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد، البته پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که این گجت با صفحه نمایش ۵ اینچی روانه ی بازار خواهد شد، پردازنده ی شش هسته ای Lenovo Vibe X3 توسط چیپست Qualcomm Snapdragon 808 پشتیبانی می گردد، ابعاد این دستگاه نیز مشخص شد، ۱۵۴ میلی متر طول، ۷۶.۴ میلی متر عرض، ۹.۴ میلی متر ضخامت و ۱۷۵ گرم وزن خواهد داشت، همچنین این دستگاه از LTE پشتیبانی خواهد کرد، ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا برای آن در نظر گرفته شده است.

در پشت Lenovo Vibe X3 می توانیم اسکتر اثر انگشت آن را ببینیم، دوربین اصلی آن ۲۱ مگاپیکسلی با دو فلش LED و دوربین جلوی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

در حال حاضر، هیچ خبر رسمی و حتی شایعه ای که پرنیان لنوو در چه تاریخی عرضه خواهد شد وجود ندارد، اما می توانید منتظر بمانید، زیرا هیچ چیزی از دست زمان در امان نیست.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید