Nokia C1: اولین گوشی آندرویدی نوکیا - تکفارس 
Nokia C1: اولین گوشی آندرویدی نوکیا - تکفارس 

Nokia C1: اولین گوشی آندرویدی نوکیا

محمدرضا قدمگاهی
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - 17:04
Nokia C1: اولین گوشی آندرویدی نوکیا - تکفارس 

اگرچه طراحی موبایل برای نوکیا تا سال ۲۰۱۶، ممنوع است و این قانونی است که در قرارداد مایکروسافت و این شرکت بیان شده است. اما این شرکت بزرگ و دیرینه ی فنلاندی، در حال طراحی یک گوشی آندرویدی درجه یک است. این شرکت رسما با معرفی رسمی این گوشی هوشمند، ورود خود را به جنگ های صلیبی میان گوشی های آندرویدی اعلام خواهد کرد.

بر اساس شایعات نقل شده این گوشی آندرویدی دارای آخرین نسخه ی رسمی آندروید بوده و رابط کاربری اختصاصی Z نوکیا بر روی آن سوار خواهد بود. همچنین تصاویری که از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است، نشان دهنده ی آن است که این گوشی هوشمند رسما از سوی نوکیا منتشر شده و دیگر خبری از لیبل های لوگوی مایکروسافت بر روی آن نیست و نوکیا از شر ویندوزفون خلاص شده و نفس عمیقی خواهد کشید.

طبق این تصاویر، این گوشی دارای دکمه های سخت افزاری نبوده و طراحی آن بیشتر به تبلت N1 نوکیا شبیه است. نوکیا با معرفی این گوشی آندرویدی جانی تازه خواهد گرفت و من شک ندارم که این گوشی هوشمند رقیبانی مثل HTC و Huawei را شکست خواهد داد.

منتشرکننده این تصاویر اذعان دارد:

من در این گوشی هوشمند یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو می‌بینم و ۲گیگابایت رم! در کنار آنها یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت فوق العاده نیز چشمک میزند!

این گوشی هوشمند قرار بود در سال ۲۰۱۴ معرفی شود که قرارداد مایکروسافت تمام برنامه های این گوشی هوشمند را خراب کرد. ولی ما امیدوار هستیم که این گوشی هوشمند با معرفی اش بازار آندروید را به تشویش در خواهد آورد.

تصاویر:

Nokia-C1 Nokia-C1 (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.