موتورولا در حال آماده سازی بازار هند برای عرضه Moto X Play - تکفارس 
موتورولا در حال آماده سازی بازار هند برای عرضه Moto X Play - تکفارس 

موتورولا در حال آماده سازی بازار هند برای عرضه Moto X Play

وحید درگایی
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - 20:39
موتورولا در حال آماده سازی بازار هند برای عرضه Moto X Play - تکفارس 

طی توییتی که در طول همین هفته منتشر شد شعبه موتورولا در هند این خبر را منتشر ساخت که Moto X Play در راه رسیدن به هند است و به زودی عرضه خود را در آن جا آغاز می کند. در این توییت همچنین این خبر آمده که باتری موتو ایکس ۳۶۳۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و تا ۳۰ ساعت استفاده سنگین می تواند انرژی را درون خود ذخیره کند. مشخصات این گوشی عبارتند از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی که توسط گوریلا گلاس ۳ محافظت می شود و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز ۴۰۱ پیکسل بر اینج است که کیفیت FULL HD را برای ما به ارمغان می آورد.

پردازنده Moto X قرار است اسنپدراگون ۶۱۵ باشد که از ۸ هسته ی ۱.۷ گیگاهرتزی برای پردازش کمک می گیرد. گرافیک این دستگاه Aderno 405 است و در کنار آن رم ۲ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. این حافظه داخلی را می توان به کمک Micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. در پشت این گوشی، دوربینی با کیفیت ۲۱ مگاپیکسل قرار داده شده که با گشادگی لنزش می تواند نور بیشتری را در شب جذب کرده و تصاویر را زیبا تر نشان دهد. برای تصاویر سلفی و مکالمه ویدیو ای نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار داده شده است و اندروید پیش فرض این گوشی نیز ۵.۱ است.

این گوشی با باتری عظیم الجثه ای که درون خود قرار داده کاری کرده که ضخامت این گوشی تا ۱۰.۹ میلی متر بالا برود و بالطبع دارای وزن بالا، یعنی ۱۶۹ گرم است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید