تصاویر لو رفته نشان دهنده محل قرارگیری دکمه Home در iPhone 6S است - تکفارس 
تصاویر لو رفته نشان دهنده محل قرارگیری دکمه Home در iPhone 6S است - تکفارس 

تصاویر لو رفته نشان دهنده محل قرارگیری دکمه Home در iPhone 6S است

محمدرضا قدمگاهی
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - 22:41
تصاویر لو رفته نشان دهنده محل قرارگیری دکمه Home در iPhone 6S است - تکفارس 

دقیقا ۴۸ ساعت دیگر تا یکی از بزرگترین رخداد های دنیای تکنولوژی و موبایل های هوشمند باقی مانده است. بسیاری از کاربران اینترنتی تصاویری که از این گوشی به دستشان رسیده است را به اشتراک گذاشته اند. بسیاری از سایت های معروف در عرصه ی تکنولوژی، همچون Cnet انگلستان، در تلاطم خبری این گوشی هوشمند اپلی – آمریکایی غرق شده است. حال تصاویری جدید از جعبه ی این گوشی به بیرون درز کرده است که نشان دهنده ی همان طراحی سنتی و دیرینه استیو جابزی آیفون هستیم. تغییری حداقل در این تصویر دیده نمی‌شود و از همه مهم تر اپل سنت شکنی نکرده است و از همان دکمه ی دایره ای شکل شیک در گوشی هوشمند خود استفاده کرده است.

تجربه ثابت کرده است که سری S گوشی های اپل، گجت های قدرتمندی هستند و همیشه نکات مثبت بیشتر به برادر بزرگتر خودشان که در سال گذشته ی خودشان منتشر شده، دارند. انتظار می‌رود که این حقیقت در مورد iPhone 6S نیز صدق کند و ما شاهد یک آیفون رویایی با ویژگی های متمایز از سایر باشیم.

شایعات نشان دهنده ی آن هستند که این آیفون جدید از صفحه نمایش ۴۶۶ppi به علاوه پردازنده اختصاصی A9 در کنار یک رم ۲ گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

SIM-card-removal-tool-for-certain-new-iPhone-models

No-changes-expected-to-the-position-of-buttons-on-the-new-iPhone-units

 

این گوشی هوشمند از بنده ی جنس آلمینیومی سری ۷۰۰۰ بهره خواهد برد. همچنین اعلام شده است که تکنولوژی ۳D Force Touch در این گوشی هوشمند به شما اجازه خواهد داد که قبل از آنکه گوشی را لمس کنید، خود گوشی متوجه شود و دستور شما را اجرا کند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید