LG از تلویزیون ۲ انحنایی خود پرده برداری نمود - تکفارس 
LG از تلویزیون ۲ انحنایی خود پرده برداری نمود - تکفارس 

LG از تلویزیون ۲ انحنایی خود پرده برداری نمود

مسعود مقدم
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 00:07
LG از تلویزیون ۲ انحنایی خود پرده برداری نمود - تکفارس 

شرکت ال جی در IFA 2015 از تلوزیون ۱۱۱ اینچی خود رونمایی کرد که رزولوشون ۴K دارد و دارای دو انحنا می باشد! این تلوزیون در واقع از سه تلوزیون ۶۵ اینچی UHD ساخته شده است که تنها ۵.۶ میلی متر ضخامت دارد، این یعنی حتی باریک تر از iPhone 6! این شرکت یک مدل در اندازه ی ۵۵ اینچی از همین تلوزیون نیز معرفی کرده است که در حال حاضر برای فروش موجود نیستند و تنها در بخش آزمایشی قرار دارند. انتظار می رود که تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد ورود این نمایشگر ها به بازار باشیم.

سخت است که باور کنیم حتی دوره ی تلوزیون های LED فلت نیز به پایان خواهد رسید و ال جی تنها بخشی از کار هایی که می تواند با OLED ها انجام دهد را در معرض نمایش عموم قرار داده است. تلویزیون جدید ال جی در یک اطاق بزرگ و هدفون های مخصوص خود که صدا را به صورت سه بعدی منتقل می کنند، بهترین عملکرد و کارایی را خواهد داشت.

در همین رابطه، به گفته ی ال جی پنل مدل ۵۵ اینچی حتی باریک تر از یک میلیمتر خواهد بود. البته در نظر داشته باشید اعدادی که در رابطه با ضخامت این تلویزیون ها ارائه دادیم، مربطو به پنل آن هاست و خود تلویوزیون با قاب و بُردی که داخل آن است، حدود ۱ سانتی متر ضخامت خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.