تماشاخانه: طراحی مرحله ۱-۱ Super Mario Bros به همراه توضیحات Miyamoto - تکفارس 
تماشاخانه: طراحی مرحله ۱-۱ Super Mario Bros به همراه توضیحات Miyamoto - تکفارس 

تماشاخانه: طراحی مرحله ۱-۱ Super Mario Bros به همراه توضیحات Miyamoto

علیرضا نیک‌ اندیش
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 00:51
تماشاخانه: طراحی مرحله ۱-۱ Super Mario Bros به همراه توضیحات Miyamoto - تکفارس 

اگر شما بازی Super Mario Bros را بازی نکرده اید پس مطمئنا نمی توان به شما گفت یک گیمر قدیمی! بازی Super Mario Bros یا همان قارچ خور یکی از خاطره انگیز ترین بازی های شما بدون شک خواهد بود و ما امروز تصمیم گرفته ایم تا شما را به یک سفر ببریم، پس کمربند ها را ببندید و با ما در سفر خاطرات همراه باشید.

همانطور که گفتم بازی Super Mario Bros یا قارچ خور یکی از خاطره انگیز ترین و زیباترین بازی های قدیم می باشد، اما شایدتا به حال با خود فکر کرده باشید که چگونه در  آن زمان این بازی به آن خوبی با محیطی جذاب طراحی شده.آقای Miyamoto طراح بازی در یک ویدیو به شرح مراحل طراحی بازی پرداخته و برای نمونه مرحله اول بازی را برای ما توضیخ داده که چگونه به طراحی و ساخت آن پرداخته و به شما پیشنهاد می کنم که به هیچ عنوان این ویدیو را از دست ندهید.

Shigeru Miyamoto اسطوره ی طراحی بازی های رایانه ای به ما مراحل کار بر ماریو را نشان خواهد داد ، بنشینید و طاحی ساخت مرحله ۱-۱ بازی قارچ خور را با حضور Zelda, Pikmin, Star Fox و تمامی کارمندان شناخته شده کمپانی Nintendo تماشا کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت بالا

بازی Super Mario Bros  که در ایران به نام قارچ خور نیز شناخته می شود در سال ۱۹۸۵ توسط کمپانی Nintendo برای کنسول NES ساخته و به جرات می توان گفت که یکی از پرطرفدارترین و خاطره انگیز ترین بازی های تاریخ می باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.