پیش فروش Nexus های ال جی و هوآوی از سیزدهم اکتبر آغاز خواهد شد - تکفارس 
پیش فروش Nexus های ال جی و هوآوی از سیزدهم اکتبر آغاز خواهد شد - تکفارس 

پیش فروش Nexus های ال جی و هوآوی از سیزدهم اکتبر آغاز خواهد شد

امیرحسین
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 01:52
پیش فروش Nexus های ال جی و هوآوی از سیزدهم اکتبر آغاز خواهد شد - تکفارس 

بیشتر امسال، تنور شایعه ی ساخت نکسوس به دست گوگل به همکاری ال جی و هوآوی داغ بود، شرکت چینی یک نکسوس ۶ اینچی عرضه خواهد کرد، در حالی که سازنده ی کره ای ادامه دهنده ی راه نکسوس ۵ سال ۲۰۱۳ را روانه ی بازار خواهد کرد، تصاویر و اطلاعاتی که از این دو اسمارت فون منتشر شده است، آن ها را در سطح خوبی نشان می دهد.

پیش از این، اخباری منتشر شده است که نشان می دهد گوگل قصد دارد تا در روز ۲۹ سپتامبر در یک مراسم با شکوه از دو نکسوس خود رونمایی کند، اما تا کنونی اطلاعی در دست نبود که در چه زمانی قادر خواهید بود تا این دستگاه را تهیه کنید.

دقایقی قبل شایعه ای منتشر شد که این موضوع را برای ما روشن می سازد، در این شایعه آمده است که منبعی که نام خود را فاش نساخت، ادعا می کند که گوگل در روز ۱۳ ماه اکتبر پیش فروش نسل جدید نکسوس ها را آغاز خواهد کرد، این زمان دقیقا دو هفته بعد از معرفی این دو دستگاه در روز ۲۹ سپتامبر است، البته این منبع از زمانیکه خریداران به محصول خود خواهند رسید را فاش نکرد.

مدل های قبلی نکسوس، همگی پیش فروش خود را حدود یک یا سه هفته بعد از معرفی آغاز کردند، بدیهی است که این بار این زمان تغییر کند همچنین در نظر داشته باشید که این مسئله هنوز در حد یک شایعه می باشد و هیچ تضمینی وجود ندارد که ۱۳ اکتبر روز بزرگ سری جدید نکسوس ها باشد، حتی اگر این تاریخ تایید شود، امکان تغییر آن وجود دارد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید