Xiaomi Redmi 2A جدید از فردا به فروش خواهد رسید - تکفارس 
Xiaomi Redmi 2A جدید از فردا به فروش خواهد رسید - تکفارس 

Xiaomi Redmi 2A جدید از فردا به فروش خواهد رسید

مسعود مقدم
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 01:49
Xiaomi Redmi 2A جدید از فردا به فروش خواهد رسید - تکفارس 

مدیر عامل شرکت شیائومی، آقای Lei Jun، از یک مدل آپگرید شده ی Redmi 2A پرده برداری کرد که گویا از فردا در کشور چین به فروش خواهد رسید. این نسخه از این اسمارت فون پیشرفت هایی را در بخش سحت افزاری شامل خواهد شد که از مهم ترین آن ها می توان به ارتقای حافظه ی رم اشاره نمود. در نسخه های قبلی Redmi 2A، کاربران آن تنها ۱ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی در اختیار داشتند در حالی که در این نسخه ی ارتقا داده شده، این گوشی دارای رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود.

افرادی که تمایل به خرید این نسخه دارند باید بدانند که این گوشی فقط ۷.۸۵ دلار از نسخه ی اصلی خود که ۸۶ دلار قیمت دارد گران تر است و نسبت به سخت افزار و طراحی که دارد، مقرون به صرفه به نظر می رسد.

جا دارد اشاره ای داشته باشیم به باقی مشخصات فنی Xiaomi Redmi 2A. این گوشی چینی دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰P HD می باشد، دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی با فلش است در حالی که دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسلیست، پردازنده ی ۴ هسته آن امکان استفاده از شبکه ی ۴G را به کاربران خود می دهد و هم چنین این گوشی دارای قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان نیز می باشد. نا گفته نماند که یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری وظیفه ی تامین انرژی این مجموعه ی سخت افزاری را بر عهده دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید